آخرین آمار قربانیان سقوط مرگبار اتوبوس در محور نی‌ریز +تصاویر

کد خبر: 535620

سقوط اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان - شیراز 52 کشته و زخمی برجای گذاشت.

آخرین آمار قربانیان سقوط مرگبار اتوبوس در محور نی‌ریز +تصاویر
باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود ، در گردنه لای رز نی ریز به دره سقوط کرد. بر اساس این گزارش ، در پی این حادثه متاسفانه 19 تن کشته و 29 نفر نیز زخمی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز درباره این خبر گفت: انحراف از جاده و ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس علت این حادثه خونین است.
سقوط مرگبار اتوبوس سقوط مرگبار اتوبوس
*سرهنگ حمیدی:آمار قربانیان تاکنون 35 کشته و زخمی است سرهنگ حمیدی،رییس پلیس راه راهور ناجا در گفتگوی زنده تلفنی با شبکه خبر و در تشریح جزییات این حادثه گفت:متاسفانه ساعت 01:20 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر کرمان به شیراز در محور نی ریز به علت عمل نکردن ترمز ، از جاده منحرف و در ادامه به دره سقوط کرده است.
سقوط مرگبار اتوبوس سقوط مرگبار اتوبوس
وی افزود:آمار قربانیان این حادثه تاکنون 13 کشته(5 تن در صحنه حادثه و 8 تن در بیمارستان) و 22 زخمی اعلام شده است. *اورژانس: آمار قربانیان 52 کشته و زخمی است مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس درباره آمار قربانیان این حادثه گفت:بلافاصله پس از اعلام این حادثه به اورژانس 11 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
سقوط مرگبار اتوبوس سقوط مرگبار اتوبوس
سقوط مرگبار اتوبوس آخرین آمار قربانیان سقوط مرگبار اتوبوس در محور نی‌ریز +تصاویر
وی افزود: متأسفانه در این حادثه 19 تن کشته و 33 تن مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 17 تن سر صحنه حادثه جان باختند سرهنگ کسری سیروس درباره این حادثه گفت: اتوبوس پس از برخورد با گاردریل حاشیه راه از جاده خارج شد و در گردنه ای که ارتفاعی بالغ بر 20 متر دارد سقوط کرد. فرمانده پلیس راه شمال استان فارس اظهار کرد: در این تصادف 14 نفر در محل حادثه و پنج نفر در بیمارستان فوت کردند و 17 نفر نیز مجروح و همگی به بیمارستان شهدای شهرستان نی ریز منتقل شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها