پشت پرده کمپین تخریب در همشهری ماه

کد خبر: 570079

صد و چهل و هشتمین شماره همشهری ماه بر روی گیشه ها آمد. در این شماره همشهری ماه پرونده اصلی به حملات سازمان یافته اخیر بر علیه مدیریت شهری تهران اختصاص یافته و پشت پرده های کمپین سیاسی و انتخاباتی شکل گرفته در این راستا مورد تحلیل و بررسی کارشناسان مسائل سیاسی قرار گرفته است.

پشت پرده کمپین تخریب در همشهری ماه
سرویس اجتماعی فردا: صد و چهل و هشتمین شماره همشهری ماه بر روی گیشه ها آمد. در این شماره همشهری ماه پرونده اصلی به حملات سازمان یافته اخیر بر علیه مدیریت شهری تهران اختصاص یافته و پشت پرده های کمپین سیاسی و انتخاباتی شکل گرفته در این راستا مورد تحلیل و بررسی کارشناسان مسائل سیاسی قرار گرفته است.
 همشهری ماه
در این پرونده از تحلیل های افرادی همچون مهدی ذاکری، محمدرضا زائری، رسول بابائی، مجید حسینی، مهدی فضائلی، کمیل قیدرلو و محمد مشاری بهره گرفته شده است. در پرونده بین الملل این شماره همشهری ماه آینده سیاسی سوریه مورد تحلیل و ارزیابی کارشناسانی همچون باربارا اسلوین، ابراهیم متقی و گولبات رتسخیلادزه قرار گرفته است.
در مطالب اقتصادی این نشربه موضوع گریزگاه های قاچاق در ایران مورد تمرکز قرار داشته و در این راستا گفتگوهایی با چهره های سرشناسی همچون احمد توکلی نماینده سابق مجلس، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران و قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است.
در پرونده اجتماعی این نشریه با عنوان «واقعیت های امروز پایتخت»، جایگاه امروز ایران در رتبه بندی های بین المللی مورد ارزیابی کارشناسان مسائل شهری و چهره هایی چون دکتر محسن حبیبی قرار گرفته است.

در این شماره همشهری ماه می توان سوژه ها و مطالب متنوع و خواندنی دیگری را هم مشاهده کرد که توسط تحلیل گران و روزنامه نگاران شناخته شده کشورمان تهیه شده اند. شماره مهرماه همشهری ماه با قیمت 5000 تومان در دکه های مطبوعاتی سراسر کشور در دسترس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها