تفهیم اتهام قتل عمد به مامور انتظامی

کد خبر: 664950

یکی از ماموران انتظامی در مشهد که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رسانده بود درحالی صبح پنجشنبه گذشته صحنه های شلیک را بازسازی کرد که اتهام قتل عمد ازسوی قاضی کاظم میرزایی به وی تفهیم شد.

روزنامه خراسان: یکی از ماموران انتظامی در مشهد که با شلیک گلوله جوانی را به قتل رسانده بود درحالی صبح پنجشنبه گذشته صحنه های شلیک را بازسازی کرد که اتهام قتل عمد ازسوی قاضی کاظم میرزایی به وی تفهیم شد.
مامور انتظامی مذکور در ماجرای درگیری که در منطقه قلعه آبکوه مشهد رخ داد به سوی جوانی که به وی مشکوک شده بود شلیک کرد که وی بر اثر اصابت گلوله جان سپرد. بررسی های مقدماتی از سوی مقام قضایی نشان می داد که مامور انتظامی به دلایل دیگری به سمت شهروند مذکور شلیک کرده است.
این درحالی بود که مامور انتظامی در بازجویی های مقدماتی ادعا می کرد شهروند یاد شده (مقتول) قصد داشت با کمربند به وی حمله و او را خلع سلاح کند.بنابر گزارش خراسان، صبح پنج شنبه گذشته، مامور انتظامی صحنه های شلیک را در حضور قاضی کاظم میرزایی بازسازی کرد و در حالی به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت که قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد درباره مرگ جوانی در منطقه قلعه آبکوه اتهام قتل عمد را به وی تفهیم کرد. تحقیقات بیشتر در این باره از سوی مقام قضایی همچنان ادامه دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها