انفجار و حریق در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه

کد خبر: 908249

سخنگوی اورژانس کشور از انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه خبر داد.

انفجار و حریق در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه

ایلنا: جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت: عصر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه خیابان اسلام‌آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه مسکونی بود و آتش‌نشانان بلافاصله وقتی به محل حادثه رسیدند متوجه شدند که انفجاری در طبقه فوقانی این ساختمان روی داده بود که باعث آتش‌سوزی نیز شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شیشه‌ها و دیوار‌های این ساختمان بر اثر انفجار فروریخته و واحد به طور کامل شعله‌ور بود و نگرانی از این بابت وجود داشت که فرد یا افرادی در این واحد مسکونی حضور داشته باشند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به جستجو در داخل واحد پرداختند و خوشبختانه کسی در داخل این منزل حضور نداشته و الحمدالله مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و از گسترش بیشتر به اطراف جلوگیری شده و نیرو‌ها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند. به طور معمول یکی از علت‌های انفجار در این ساختمان‌ها می‌تواند نشت گاز از وسایل گازسوز باشد و بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنم که در صورتی که قصد خروج از منزل را دارند حتما از بسته بودن گاز اطمینان حاصل کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها