شماره صد همشهری ماه آمد+عکس

کد خبر: 220161
شماره صد همشهری ماه آمد+عکس

فردا: همشهری ماه صدمین شماره اش را به بازار فرستاد. صدمین شماره این ماهنامه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی موسسه همشهری یک ویژه نامه 40 صفحه ای در بر می گیرد که به 20 سال روزنامه نگاری نزد جناح راست یا اصول گرایان اختصاص دارد. این ویژه نامه با یک گزارش مفصل از این دوره 20ساله به قلم سردبیر مجله آغاز می شود ونیز چند گفتگو ویادداشت از دست اندر کاران پروژه های مطبوعاتی اصول گرا مثل رسالت ، پنجره ، انتخاب ، مهر ، سروش و..... را شامل می شود.

سرویس سیاسی همشهری ماه این بار با مرور سابقه و کارنامه چند جریان حزبی در جناح راست (مثل کارگزاران سازندگی، جمعیت پایداری و.....) کوشیده نگاهی کارآمد وکارکردی به جریان شناسی سیاسی به عنوان یک نگرش پر سابقه در مطبوعات سیاسی داشته باشد.

سرویس اقتصاد همشهری ماه به افول نقش اجتماعی - اقتصادی «بازار» در ایران امروز ریشه ها وتبعات آن پرداخته است.

گزارش حقوقی همشهری ماه 100 ، به سرقت های عجیب وغریب علمی ، هنری و ادبی اختصاص دارد. محسن پرویز « یکی از مدیران سابق وزارت ارشاد » در این باره با خبرنگار همشهری ماه گفتگو کرده است.

از جمله بررسی های جذاب در شماره شهریور ماه «همشهری ماه» پرداختن به این نکته است که چرا مردم با این همه گرانی و اقتصاد از تورم ،رستوران ها وساندویچی ها را ول نمی کنند؟ این پرسش موضوعی است که سرویس اجتماعی آن را واکاویده است. چند مصاحبه با جامعه شناسان، اقتصاددانان و یک مردم شناس این بررسی را تکمیل می کند.

سرویس فرهنگ وهنر در شماره صدم بررسی کرده که چه کسی از آشفته بازار موسیقی سودی برد؟ چرا خوانندگان و عوامل تولید آلبوم ها همواره در این وادی ضرر می کنند؟ مجید اخشابی خواننده جوان ، از جمله کسانی است که به این پرسش پاسخ داده اند.

مصطفی هاشمی طبا نیز در تریبون شماره شهریور کوشیده در مصاحبه ای به اتهاماتی در حوزه کمیته المپیک که به او ایراد شده بود پاسخ دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها