"عکس یادگاری"با دوربین ژنرال آمریکایی!

کد خبر: 235090

محمد امین امامی کارگردان انیمیشن "عکس یادگاری" گفت: این فیلم کوتاه انیمیشن نگاهی طنز به و سبک‌انگارانه به پهباد جاسوسی آمریکا دارد. چراکه معتقدم به وجود پهبادهای جاسوسی آمریکا در خاورمیانه باید به دیده طنز نگریست.

مهر: محمد امین امامی کارگردان فیلم کوتاه انیمیشن "عکس یادگاری" با بیان این مطلب درباره ضرورت ساخت این فیلم گفت: ساخت انیمیشن‌هایی با موضوع سالگرد شکار پهباد جاسوسی آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران، نمایش قدرت و توانایی برای منهدم کردن پدیده جاسوسی آمریکا در منطقه است.

وی در ادامه افزود: فضای تبلیغات در رسانه‌های بیگانه علیه ایران است و با وجود چنین فضایی است که ساخت فیلم‌هایی از این دست می‌تواند علیه تبلیغات منفی مبارزه کند. در واقع با ساخت فیلم‌هایی از این دست باید نمایش و قدرت‌نمایی آمریکا از طریق پهبادهای جاسوسی را به سخره گرفت.

کارگردان فیلم کوتاه انیمیشن "عکس یادگاری" در ادامه با اشاره به کم و کیف ساخت این فیلم انیمیشن گفت: جشنواره‌ای با عنوان پهباد توسط دفتر مطالعات راه برگزار شد. طرح ساخت این انیمیشن هم مطرح شد و پس از تصویب به مرحله اجرا درآمد.

محمدامین امامی در ادامه با اشاره به سوژه این انیمیشن گفت: این فیلم کوتاه انیمیشن نگاهی طنز و سبک‌انگارانه به پهباد جاسوسی آمریکا دارد. چراکه معتقدم به وجود پهبادهای جاسوسی آمریکا در خاورمیانه باید به دیده طنز نگریست.

وی در ادامه افزود: در این فیلم یک پهباد از کهکشان وارد پایگاه ماهواره‌ای کنترل پهباد می‌شود و بعد عکس‌برداری از موقعیت خاورمیانه می‌کند و از راه افغانستان وارد ایران می‌شود. این پهباد در ایران توسط برادران سپاه حک می‌شود و بعد عکس‌هایی از طبس، شعارهای مرگ برآمریکا مقابل دوربین این پهباد قرار می‌دهند! پس از آن ژنرال آمریکایی سقوط می‌کند و بعد از اینکه چشم خود را باز می‌کند می‌بیند که سربازان ایرانی با دوربین او عکس یادگاری می‌گیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها