درخشش بازیکنان مازاد پرسپولیس /عکس

کد خبر: 295209

بازیکنان جوانی که از سوی دایی کنار گذاشته شدند، در تیم‌های جدیدشان، خوش می‌درخشند.

درخشش بازیکنان مازاد پرسپولیس /عکس

نامه: پیش از آغاز فصل جاری برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس که در گذشته فرصتی برای خودنمایی نداشتند امیدوار بودند که نظر مساعد علی دایی را جلب کنند اما مجبور به ترک تیم شدند. سه تن از این بازیکنان جوان به تیم های دیگر رفتند و حالا به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب این تیم ها می درخشند.

فرشاد احمد زاده فصل گذشته بعنوان بازیکن سهمیه زیر 23 سال و نظر سرمربی وقت پرسپولیس مانوئل ژوزه، جذب شد و فقط در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی فرصت بازی پیدا کرد و از دقیقه 82 به جای محمد نوری به زمین رفت. نتیجه نهایی این دیدار شش بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل محمدی به این بازیکن میدان نداد و علی دایی نیز او را نخواست تا به تراکتورسازی تبریز برود و حالا یکی از بازیکنان اصلی این تیم به شمار می رود.

روح الله سیف الهی دیگر بازیکن جوان پرسپولیس بود که فصل گذشته در چند بازی فرصت به وی رسید و خیلی ها معتقد بودند این بازیکن یکی از پدیده های آینده پرسپولیس خواهد بود اما او نیز نتوانست خود را در این تیم ثابت کند و دایی نیز وی را نخواست تا به داماش گیلان برود و فیکس بازی کند.

سومین بازیکن نیز افشین اسماعیل زاده است که زمان مانوئل ژوزه یک بار فرصت بازی پیدا کرد اما گل محمدی به او میدان نداد و علی دایی نیز نام وی را از لیست تیم اصلی حذف کرد و مدتی به پیکان رفت. اسماعیل زاده اکنون در تیم دسته دومی بیرامار پرتغال بازی می کند و رفته رفته جای ثابتی برای خود دست و پا کرده است. بعید نیست در آینده پرسپولیس برای جذب دوباره این بازیکنان مجبور به پرداخت مبالغ کلان شود!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها