نخستین پرواز مسافری فرودگاه سمنان کنسل شد

کد خبر: 888075

در پی اعلام خبر برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه سمنان که قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز به مقصد مشهد انجام شود این پرواز به دلیل صادر نشدن مجوز امنیت پرواز منتفی شد.

با وجود همه تلاش‌ها و آمادگی فرودگاه سمنان و هواپیمایی جمهوری اسلامی برای برقراری نخستین پرواز مسافری در فرودگاه سمنان، صادر نشدن مجوز امنیت پرواز مراسم بدرقه خانواده معظم شهدای این استان به مشهد را به زمانی دیگر موکول کرد.

مسئولان امنیت پرواز هواپیمایی کشور مجوز این پرواز را که قرار بود صبح امروز با حضور خانواده معطم شهدا به مقصد مشهد انجام شود علی‌رغم تلاش‌های زیاد مسئولان استان سمنان و هواپیمایی کشور صادر نکردند و این پرواز به تعویق افتاد.

فرماندار سمنان ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه این پرواز که به منظور آغاز رسمی پروازها در فرودگاه سمنان نیز محسوب می‌شد به سبب صادر نشدن مجوز امنیت پرواز لغو شده است.

سید عباس دانایی با اشاره به پیگیری‌های مستمر مسئولان استان سمنان برای برقراری این پرواز اظهار داشت: با وجود همه این پیگیری‌ها که تا صبح امروز نیز ادامه داشت این پرواز به زمانی دیگر موکول شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا نخستین پرواز فرودگاه سمنان در کمترین فاصله زمانی از امروز برقرار شده و این آرزوی دیرینه مردم مرکز استان سمنان محقق شود.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها