با کارتن مقوایی یک قلعه زیبا برای کودک‌تان بسازید

کد خبر: 584749

با استفاده از کاغذ یا مقوای رنگی تکه‌های مثلث شکل را ببرید و با استفاده از نی یا چوب بستنی به صورت پرچم بالای لوله دستمال کاغذی بچسبانید.

با کارتن مقوایی یک قلعه زیبا برای کودک‌تان بسازید
سرویس سبک زندگی فردا: انتخاب نوع کاردستی به سلیقه شما بستگی دارد همچنین می‌توانید با ابتکار خود انواع دیگری از قلعه را بسازید. در ادامه آموزش ساخت این قلعه را به نقل از پرشین وی بخوانید. قلعه مقوایی مواد لازم : - کارتن خالی یک عدد - لوله داخل دستمال کاغذی آشپزخانه ۴ یا ۶ عدد - مقوا رنگی - نی یا چوب بستنی - قیچی - چسب - ماژیک
ابتدا کارتن مقوایی را رو میز گذاشته و قسمت بالایی آن را مطابق شکل زیر به صورت دندانه دندانه ببرید.
با کارتن مقوایی یک قلعه زیبا برای کودک‌تان بسازید
بعد با استفاده از کاغذ یا مقوای رنگی تکه‌های مثلث شکل را ببرید و با استفاده از نی یا چوب بستنی به صورت پرچم بالای لوله دستمال کاغذی بچسبانید. سپس در پایین استوانه مقوایی را حدود ۲ سانتیمتر برش دهید و آن را در بالای کارتن بچسبانید تا کاردستی شما شبیه شکل زیر شود.
با کارتن مقوایی یک قلعه زیبا برای کودک‌تان بسازید در این مرحله با استفاده از مقوا یا کاغذ رنگی در و پنجره قلعه را نقاشی کرده، با قیچی ببرید و سپس در و پنجره را با چسب روی بدنه قلعه بچسبانید.
با کارتن مقوایی یک قلعه زیبا برای کودک‌تان بسازید برای درختان نیز برگ‌های درخت را با استفاده از مقوای سبز بریده و روی تنه مطابق تصویر بچسبانید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها