کیک شکلاتی یک پیشنهاد ویژه برای شب عید

کد خبر: 756023

کیک شکلاتی همیشه یک گزینه خوشمزه و پرطرفدار برای همه اعضای خانواده است. پیشنهاد می کنیم به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام صادق علیه‌السلام دست به کار شوید و خانواده‌تان را به یک کیک شکلاتی خانگی مهمان کنید.

کیک شکلاتی یک پیشنهاد ویژه برای شب عید

سرویس سبک زندگی فردا: کیک شکلاتی همیشه یک گزینه خوشمزه و پرطرفدار برای همه اعضای خانواده است. پیشنهاد می کنیم به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی‌ها و امام صادق علیه‌السلام دست به کار شوید و خانواده‌تان را به یک کیک شکلاتی خانگی مهمان کنید.

کیک شکلاتی یک پیشنهاد ویژه برای شب عید

مواد لازم

تخم مرغ ۶ عدد شکر ۲۵۰ گرم آرد ۲۰۰ گرم شیر ۱/۲ لیوان روغن ۳/۴ لیوان پودر کاکائو ۵ قاشق غذاخوری وانیل ۱/۲ قاشق چایخوری بکینگ پودر ۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه کیک شکلاتی

ابتدا مواد خشک (آرد، وانیل، پودر کاکائو و بکینگ پودر) را داخل کاسه‌ای بریزید و خوب مخلوط کنید. تخم مرغ‌ها را درون کاسه‌ای دیگر با شکر، شیر و روغن خوب مخلوط کنید، سپس مخلوط آرد را کم کم اضافه نمائید و حدود 5 دقیقه با همزن برقی بزنید تا یکدست شود.

قالب کیک را چرب کنید و روی آن کمی آرد بپاشید (قالب را برگردانید تا ارد اضافی بریزد)، مخلوط کیک را درون قالب بریزید و درون فری که از قبل با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کرده‌اید، به مدت ۴۵ - ۶۰ دقیقه (بسته به نوع فر) بپزید. کیک را پس از پخت از فر خارج کنید و اجازه دهید خوب خنک شود، سپس از قالب درآورده و سرو کنید، می‌توانید کیک شکلاتی را ساده یا به همراه خامه و سس شکلاتی و… سرو کنید. نوش جان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها