برای تهیه یک کوکی خوشمزه صبحانه دست به کار شوید

کد خبر: 786554

فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه متوسط، تخم‌مرغ‌ها را با چنگال هم بزنید. سپس شکر، روغن و وانیل را اضافه کنید. هم بزنید و کنار بگذارید.

برای تهیه یک کوکی خوشمزه صبحانه دست به کار شوید

سرویس سبک زندگی فردا: این کلوچه‌های شکلاتی بسیار مفید و مقوی هستند.به نقل از فوت و فن داخل آن مملو از جو است که ویتامین و فیبر زیادی دارد و برای وعده صبحانه عالی است.

برای تهیه یک کوکی خوشمزه صبحانه دست به کار شوید

تعداد: ۴۸ عدد زمان تهیه: ۳۰ دقیقه زمان پخت: ۸ دقیقه

مواد لازم

دو عدد تخم‌مرغ یک پیمانه شکر ¾ پیمانه روغن گیاهی یک قاشق چایخوری وانیل یک پیمانه آرد گندم یک پیمانه جودوسر پرک نصف پیمانه آرد جو نصف پیمانه جو پرک ¼ پیمانه گندم پرک ۳ قاشق غذاخوری شیرخشک ۵ قاشق چایخوری بیکینگ‌پودر ¼ قاشق چایخوری جوش‌شیرین نصف پیمانه تکه‌های شکلات نصف پیمانه گردوی خرد شده ¼ پیمانه پودر نارگیل

طرز تهیه

۱- فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه متوسط، تخم‌مرغ‌ها را با چنگال هم بزنید. سپس شکر، روغن و وانیل را اضافه کنید. هم بزنید و کنار بگذارید.

۲- در یک کاسه بزرگ، آرد گندم، جودوسر پرک، آرد جو، جو پرک، گندم پرک، شیر خشک، بیکینگ‌پودر و جوش‌شیرین را با یکدیگر مخلوط کنید.

۳- مخلوط تخم‌مرغ را به مخلوط آرد اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید. تکه‌های شکلات را اضافه کنید. سپس گردو و پودر نارگیل را بیفزایید و هم بزنید.

۴- کف سینی فر را با روغن چرب کنید. با قاشق از مایه داخل سینی بریزید و حدود ۵ سانتی‌متر از هم فاصله دهید. آن‌ها را ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر بپزید تا طلایی شوند.

ارزش غذایی

کالری: ۹۴ چربی: ۳ گرم کلسترول: ۵ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۱۱ گرم فیبر: ۱ گرم پروتئین: ۲ گرم سدیم: ۱۹ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها