ترکان: دولت بعدی دولت اصولگرا خواهد بود

کد خبر: 1004398

ترکان گفت: اگر یک نفر که مورد تائید مجلس یازدهم باشد رئیس‌جمهور شود و به او کمک کنند که جلو برود شاید بهتر باشد.

گروه سیاسی سایت فردا: اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس‌جمهوری درباره انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: فکر می‌کنم سال آینده هم انتخابات استصوابی بین اصولگرایان شکل خواهد گرفت و بعید می‌دانم کاندیدایی وجود داشته باشد که با تمایلات اصلاح‌طلبی تائید صلاحیت شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب دولت بعدی را دولتی اصولگرا دانست و بیان کرد: دولت بعدی دولتی اصولگرا خواهد بود و بعید می‌دانم از کاندیداهای اصلاح‌طلبان هیچکدام تائید صلاحیت شوند. اگر یک نفر که مورد تائید مجلس یازدهم باشد رئیس‌جمهور شود و به او کمک کنند که جلو برود شاید بهتر باشد. با توجه به ترکیب قوا کاری از دست رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب برنخواهد آمد.

او با اشاره به نامه نمایندگان به روحانی، گفت: معتدل‌تر از روحانی که وجود ندارد؛ آیا می‌تواند کار کند؟ مجلس نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت و بدون اینکه فشارها و ظلم بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه را در نظر بگیرند همه چیز را به روحانی برگرداندند. آیا واقعا همه چیز به روحانی برمی‌گردد؟ آیا باید اثرات دشمنی‌های استکبار جهانی و توطئه‌های صهیونیستی را نادیده بگیریم و همه چیز را متوجه مشکلات مدیریتی نیروهای معتدل کنیم؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها