روایت فلاحت پیشه از وکیل الدوله‌های مجلس

کد خبر: 175596

کلیت مجلس خوب عمل کرده است ، اما عده ای از ابتدا در مجلس خود را نماینده نمی دانستند و از نمایندگی مجلس ، درک وکیل الدوله ای داشتند؛ وکیل الدوله ها از ابتدای آغاز مجلس هشتم به جایگاه مجلس ضربه زدند و سعی کردند مجلس را دست بسته در اختیار دولت قرار دهند و حتی سعی کردند اقدامات خوب مجلس را هم تحریف کنند.

اعتدال: حشمت الله فلاحت پیشه گفت: من معتقدم مجلس دارای نقاط قوت و ضعف است و مطرح شدن یا نشدن سوال از رییس جمهور نمی تواند مبنای بررسی عملکرد مجلس باشد ، البته هر امری که در مجلس نتیجه عملی دارد را باید اجرا کنیم و وقتی دیده شود که سوال از رییس جمهور هم برآیند عملی دارد ، اجرایی خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس هشتم کلیت مجلس خوب عمل کرده است ، اما عده ای از ابتدا در مجلس خود را نماینده نمی دانستند و از نمایندگی مجلس ، درک وکیل الدوله ای داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وکیل الدوله ها از ابتدای آغاز مجلس هشتم به جایگاه مجلس ضربه زدند و سعی کردند مجلس را دست بسته در اختیار دولت قرار دهند و حتی سعی کردند اقدامات خوب مجلس را هم تحریف کنند .

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو ادامه داد: اقدام مجلس در تصویب تبصره 3 ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری و حواشی پیرامون آن از اقدامات همین وکیل الدوله ها بود و آنها سعی کردند با تحریف این ماده با حضور در رسانه ها و حتی رسانه ملی ، به جنجال پیرامون آن بپردازند.

وی در خاتمه گفت: با اقدامات وکیل الدوله ها ، شان مجلس زیر سوال رفت و قدر شناسی خوبی از مجلس هشتم نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها