بگو مگو های خاتمی و عبدالله نوری/ كریمی در پرسپولیس ماندنی شد/ مثله كردن يك زن در شيراز!/ احضار مدافع جریان انحرافی به دادگاه/ بازداشت یک آقازاده ورزشی/ زمان افزايش قيمت بنزين

کد خبر: 205785
برخي از مهمترين اخبار امروز تاكنون به اين شرح است:‌ بگو مگو های خاتمی و عبدالله نوری

مشرق: محمد خاتمی نیز در جلسه ای گفته است بنده به هیچ وجه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نخواهم شد. خاتمی همچنین افزوده است:به چیزی به نام جنبش سبز آن هم به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی قائل نیستم. هر اصلاحی هم قرار است صورت بگیرد باید در چارچوب نظام باشد. عبدالله نوری نیز در جلسه ای با رد سخنان خاتمی درباره جنبش سبز می گوید: بنده آمده ام تا جبهه فراگیر اصلاحات را تشکیل دهم. نباید هیچ دیواری میان اصلاح طلبی و جریان سبز کشید. نوری همچنین گفته اگر ما بخواهیم افراد را محور قرار بدهیم دچار شکست می شویم. كریمی در پرسپولیس ماندنی شد ایرنا: نماینده علی كریمی به دلیل سفر این بازیكن ،به نمایندگی از وی با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت و گو كرد. در این دیدار در خصوص تمدید قرارداد علی كریمی صحبت شد كه در نهایت دو طرف به توافق رسیدند و كاپیتان سرخپوشان فصل آینده در پرسپولیس ماندگار شد. گفتنی است، در روز های اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی علی كریمی از پرسپولیس به گوش می رسید. زنی‌ دوست‌خود را در شیراز مثله‌کرد!/عكس روزنامه جام جم نوشت: یک زن جوان که دوست خود را با انگیزه‌ای نامشخص به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، با رد ادعای جنون وی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تهران، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود. رسیدگی به این پرونده از 18 بهمن سال 89 به دنبال کشف نیم‌تنه زنی در یک چمدان واقع در خیابان «پودنک» شیراز در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. همزمان با کشف بقیه اعضای بدن مقتول در دو کیسه زباله، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق برای افشای راز این جنایت هولناک پرداخت. به همین منظور اعضای تیم با بررسی پرونده افراد گمشده، به پرونده زن 32 ساله‌ای رسیدند.

همسر زهرا شامگاه 17 بهمن با مراجعه به اداره پلیس، از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داده بود. کارآگاهان وقتی دریافتند زهرا آخرین‌بار همراه یکی از دوستانش به نام «فرنگیس» ـ 32 ساله ـ دیده شده است، بلافاصله این زن را به عنوان تنها مظنون دستگیر کردند. متهم با انتقال به اداره آگاهی، جزئیات قتل دوستش را فاش کرد. «فرنگیس» درباره انگیزه جنایت گفت: من و زهرا از 15 سال قبل با هم دوست بودیم. روز حادثه هم او را به خانه‌ام دعوت کرده بودم که در یک لحظه تصمیم به قتلش گرفتم. هیچ انگیزه‌ای برای قتل نداشتم اما می‌خواستم او را بکشم. بنابراین گلویش را بشدت فشار دادم و با کارد چند ضربه به او زدم تا مرد. سپس جسد را در حمام مخفی‌ کردم. صبح روز بعد وقتی شوهرم به محل کارش و فرزندم به مدرسه رفت، با کارد آشپزخانه جسد را چند تکه کردم. پس از تحقیقات مقدماتی و بازسازی صحنه قتل، بستگان متهم مدعی شدند فرنگیس مبتلا به جنون ادواری است. با طرح این ادعا، از سوی پزشکی قانونی ابتلای فرنگیس به اختلالات روانی تایید و به دستور بازپرس متهم تا زمان رسیدگی نهایی به پرونده، راهی بیمارستان شد. متهم دوباره برای بررسی وضعیت روانی به پزشکی قانونی تهران منتقل شد که نتیجه معاینات کارشناسان نشان داد زن جوان جنون ندارد و اختلال روانی او رافع مسئولیتش نیست. با اعلام گزارش پزشکی قانونی تهران، فرنگیس بزودی به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. احضار مدافع جریان انحرافی به دادگاه فارس: یک رسانه دولتی از احضار بهمن شریف زاده که به عنوان مدافع جریان انحرافی با روزنامه شرق گفت و گویی را انجام داده بود، به صورت تلفنی از سوی دادستان ویژه روحانیت خبر داد. یک رسانه دولتی از احضار بهمن شریف زاده که به عنوان مدافع جریان انحرافی با روزنامه شرق گفت و گویی را انجام داده بود، به صورت تلفنی از سوی دادستان ویژه روحانیت خبر داد. بنا براین گزارش شریف زاده که به عنوان سردبیر بخش عربی روزنامه الوفاق نیز در حال فعالیت است، در مصاحبه خود علاوه بر دفاع از عملکرد جریان انحرافی، سخنان سردسته این جریان را به عنوان بیان جدیدی از دین عنوان کرده بود. این سخنان شریف زاده با واکنش های فراوانی در محافل مطبوعاتی مختلف روبه رو شد. یک آقازاده ورزشی بازداشت شد مشرق: یک آقازاده ورزشی که در جزایر جنوبی کشور فعالیت داشت، بازداشت شد. آقازاده یکی از مدیران ورزش کشور چندی پیش بازداشت شد. این اتفاق در یکی از جزایر تفریحی جنوب روی داد. اگرچه درباره دلایل این بازداشت، خبر رسمی اعلام نشده؛ اما به نظر می رسد به دلیل رفتارهای اجتماعی نادرست و مربوط به برگزاری برخی محافل خاص بوده است. برخلاف نمونه های قبلی، این آقازاده بیشتر در موارد اخلاقی بد نام است. این اتفاق در حالی روی داده که ورزش کشور دچار مشکل آقازده ها شده که با برخورد قانونی و جدی نیز همراه نبوده است. البته، موردی در سال های گذشته بود که با اعمال فشارهایی، آقازاده بازداشتی آزاد شد؛ اما از تکلیف آن پرونده که دارای ابعاد اقتصادی بود، خبری در دست نیست. زمان افزايش قيمت بنزين مهر: همزمان با اجرای چراغ خاموش فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، مراحل نهایی بررسی تراکنش و تجمیع اطلاعات کارت‌های هوشمند سوخت در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا ابتدای مردادماه دستور افزایش قیمت بنزین صادر شود. پس از افزایش قیمت انواع نان در خرداد ماه سالجاری، طرح افزایش قیمت بنزین به عنوان اولین حامل انرژی در قالب فاز دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در تیر ماه سالجاری آغاز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها