چه‌چیز رابطه غیراخلاقی پترائوس را لوداد

کد خبر: 231045

پیگیری این موضوع به خانم "برادول" رسید و مشخص شد او این ایمیل ها را برای خانم "کیلی" ارسال می کرد و به او هشدار می داد که پترائوس را رها کند!

چه‌چیز رابطه غیراخلاقی پترائوس را لوداد

عصرایران: رسانه های آمریکایی گفته اند زنی به نام "کیلی" ، عامل کشف رابطه غیراخلاقی رئیس سابق سیا و زندگینامه نویس خود و در نتیجه استعفای رئیس سیاست.

به گزارش سایت الجزیره، ژنرال دیوید پترائوس رئیس سیا روز جمعه گذشته به طور ناگهانی و غیرمنتظره از سمت خود استعفا داد. دلیل این استعفا، ارتباط عاطفی و خارج از چارچوب ازدواج این ژنرال با زنی به نام " پائولا برادول" اعلام شد. خانم برادول، نظامی بازنشسته ارتش آمریکا و نویسنده زندگینامه ژنرال پترائوس است. به نوشته رسانه های آمریکایی، اما خانم "کیلی"، یک فعال در سازمان های غیردولتی حامی مسائل نظامیان و خانواده های آنها در ایالت فلوریداست. این زن بیش از 5 سال است که با ژنرال پترائوس و خانواده اش، رابطه خانوادگی داشت و دوست آنها به شمار می رفت. هم اکنون مشخص شده است که رقابت عشقی میان این دو زن (کیلی و برادول)، عامل اساسی در کشف رابطه عاطفی و خارج از ازدواج ، ژنرال پترائوس با برادول بوده است.
ژنرال پترائوس و پائولا برادول
ماجرا از آنجا آغاز شد که "کیلی" ساکن شهر تامبا در ایالت فلوریدا ، چندی پیش به دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) اطلاع داد که ایمیل های تهدید آمیزی را دریافت کرده است. پیگیری این موضوع به خانم برادول رسید و مشخص شد او این ایمیل ها را برای خانم کیلی ارسال می کرد و به او هشدار می داد که پترائوس را رها کند! این پیگیری ها همچنین به کشف ایمیل هایی منجر شد که پرده از روابط او با ژنرال پتروائوس برمی داشت. برادول 40 ساله همسر یک پزشک است و خود مادر دو فرزند است. ماموران اف بی آی گفته اند: هنگامی که در پیگیری ایمیل های تهدید آمیز، به نام ژنرال پترائوس رسیدیم نگران شدیم مبادا ایمیل شخصی رئیس سیا هک شده و امنیت ملی آمریکا در معرض خطر قرار گرفته باشد. بازجویی ها و مصاحبه های بعدی ماموران با ژنرال پترائوس و خانم برادول، رابطه عاطفی و خارج از ازدواج آنها را نشان داد. رسانه های آمریکایی همچنین نوشته اند: ایمیل های برادول درباره رابطه اش با ژنرال پترائوس نشان می دهد او کیلی را دشمن و رقیب خود می دانست به همین دلیل وی را تهدید کرده بود. در همین رابطه، کیلی و همسرش نیز با صدور بیانیه ای ضمن اعلام احترام خود برای پترائوس و خانواده اش و احساس افتخار برای دوستی 5 ساله با او و خانواده اش، خواستار حفظ حریم خصوصی خانوادگی خود شدند. یک منبع نزدیک به خانواده پترائوس نیز دوستی با کیلی و همسرش (متخصص جراحی سرطان) را تایید کرد و افزود: رابطه میان پتروائوس و کیلی تنها یک ارتباط دوستانه ساده بود.
خانم برادول هنوز در این باره واکنشی از خود نشان نداده است. سازمان های امنیتی اطلاعاتی سیا و اف بی ای هم از هر گونه اظهار نظر خودداری کرده اند. این مسئله باعث نگرانی هایی درباره به خطرافتادن امنیت ملی آمریکا به دلیل حساسیت بالای مسؤولیت پترائوس می شود اما یک منبع آگاه گفت که روابط برادول با پترائوس پس از بازنشستگی او از ارتش در سال 2011 آغاز شد.
ژنرال پترائوس و همسرش
سخنگوی پترائوس همچنین به نقل از او گفته است که هیچ اطلاعات سری یا مهمی را به برادول نداده است. پترائوس افسر بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس مستعفی سازمان اطلاعات و امنیت مرکزی آمریکا (سی آی ای) یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آمریکا بود. او پس از استعفا، در پیامی خطاب به یکی از دوستان نزدیکش پشیمانی عمیق خود را به دلیل سرافکندگی خانواده اش اعلام کرد. او گفت که کارش در سیا را بسیار دوست داشت و از چالش های فکری در این مسؤولیت لذت می برد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها