اجرای حکم شلاق توسط داعش/تصاویر

کد خبر: 332461

گروه تکفیری داعش که در مناطق تحت سیطره خود قوانین اجباری و خاص درنظر گرفته است پس از برگزاری نماز جمعه در میدان آزادی بخش بزاعه دو تن از جوانان این منطقه را به بهانه "کافر و مرتد" بودن اعدام کرد.

اجرای حکم شلاق توسط داعش/تصاویر
ابنا :گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" روز جمعه 8 فروردین و پس از برگزاری نماز جمعه هشت جوان را در ریف حلب به اتهام سرپیچی از مقررات و حمل مواد مخدر شلاق و اعدام کرد. گروه تکفیری داعش که در مناطق تحت سیطره خود قوانین اجباری و خاصی درنظر گرفته است پس از برگزاری نماز جمعه در میدان آزادی بخش بزاعه دو تن از جوانان این منطقه را به بهانه "کافر و مرتد" بودن اعدام کرد.
در تصاویر منتشر شده از سوی پایگاه رسمی این گروه افراطی، جمعیت زیادی در میدان آزادی جمع شده و «محمد خير نعيمی» و «محمد جمعه شعبان» به مرتد بودن محکوم شده‌اند توسط جلاد داعش با شمشیر گردن زده شدند. پس از اجرای حکم شلاق این دو نفر، شش تن دیگر از شهروندان سوری به جرم همراه داشتن مواد مخدر شلاق زده شدند.
اجرای حکم اعدام و شلاق زدن این هشت تن که سن آنها از 17 تا 50 سال متغیر است تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد و جمعیت زیادی از ساکنان این منطقه احکام گروه تروریستی داعش را از نزدیک نظاره کردند.
گروه‌های ترویستی در حال جنگ با مردم و ارتش سوریه از جمله داعش و النصره با اجرای فتاوی بی‌پایه و اساس مبلغان سلفی - وهابی که به اسلام منتسب می‌کنند، در 35 ماه گذشته جنایت‌های فراوانی در حق مردم سوریه روا داشته اند که سربریدن، سنگسار، مثله کردن، اعدام‌های دست جمعی و.... قسمتی از این جنایت‌هاست، جنایاتی که سردمداران عرب و غرب، برنامه‌ریز و طراح آن هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها