حضور گسترده چچنی‌ها در سوریه

کد خبر: 355805

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان حضور گسترده چچنی‌ها در گروه‌های تروریستی سوریه، دهها کشته و زخمی در درگیر‌ی‌های داعش و ارتش آزاد و کنترل مجدد ارتش بر یکی از مناطق از دست رفته دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان حضور گسترده چچنی‌ها در گروه‌های تروریستی سوریه، دهها کشته و زخمی در درگیر‌ی‌های داعش و ارتش آزاد و کنترل مجدد ارتش بر یکی از مناطق از دست رفته دانست .

تحولات میدانی

چچنی‌ها در گروه‌های تروریستی سوریه بیشترین حضور را دارند

بر اساس گزارش یک مرکز مطالعات غربی، تروریستهای چچنی از جمله تبعه‌هایی هستند که بیشترین حضور را در میان گروههای تروریستی حاضر در سوریه دارند و ترکیه نیز بیشترین نقش را در رساندن آنها به سوریه ایفا می‌کند .

ده‌ها کشته و زخمی در جریان درگیری‌های «داعش» و «ارتش آزاد »

از سرگیری درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه تروریستی «داعش» و «ارتش آزاد » در ریف شمالی حلب ده‌ها کشته و زخمی از دو طرف برجای گذاشت .

ارتش سوریه کنترل منطقه نظامی «عرفه» را در دست گرفت

در حالی‌ که پیش‌بینی شده بود عملیات ارتش سوریه در منطقه جوبر برای باز پس‌گیری منطقه نظامی «عرفه» چند روزی طول بکشد، منابع میدانی سوری از باز پس‌گیری این منطقه و تسلط ارتش سوریه بر آن خبر دادند .

تحولات سیاسی

ولید معلم: اندیشه تکفیری تهدیدی جدی برای امنیت و صلح است

وزیر امور خارجه سوریه در نامه‌ای به همتای روس خود با هشدار درباره اندیشه تکفیری، آن را تهدیدی برای صلح و ثبات خاورمیانه و جهان اعلام کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها