استقبال اتحادیه عرب از طرح جدید اوباما

کد خبر: 366181

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان هدف بعدی ببر برای آزادسازی، انهدام 5 مقر فرماندهی تروریستها در جوبر، تلاش ارتش برای تامین امنیت حسکه و تأکید دیرهنگام اتحادیه عرب بر مبارزه با داعش دانست.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان هدف بعدی ببر برای آزادسازی، انهدام 5 مقر فرماندهی تروریستها در جوبر، تلاش ارتش برای تامین امنیت حسکه و تأکید دیرهنگام اتحادیه عرب بر مبارزه با داعش دانست .

تحولات میدانی

آزادسازی شهرک «ارزه»/شهرک «رحبه خطاب» هدف بعدی «ببر »

نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» درحالی موفق شدند، شهرک «ارزه» در ریف حماه، واقع در مرکز سوریه را آزاد کنند که هدف بعدی آنها آزادسازی شهرک «رحبه خطاب» اعلام شده است .

انهدام 5 مقر فرماندهی تروریست‌ها در جوبر/ پیشروی به سمت منطقه «المتحلق جنوبی »

تازه‌ترین تحولات میدانی منطقه «جوبر» در دمشق از انهدام 5 مقر فرماندهی گروه‌های تروریستی در این منطقه و پیشروی نیروهای پیاده‌نظام ارتش سوریه به سمت منطقه «المتحلق جنوبی» در جوبر حکایت دارد .

تلاش ارتش برای تامین امنیت شهر «حسکه»/فرودگاه «دیرالزور» همچنان در کنترل

در حالی‌ که نیروهای ارتش سوریه تلاش می‌کنند، با پاکسازی کوی «غویران » در حسکه امنیت کامل این شهر را تامین کنند، منابع میدانی سوری اخبار منتشر شده در خصوص تصرف فرودگاه دیرالزور توسط گروه‌های مسلح تروریستی را تکذیب کردند .

شعله‌ور شدن جبهه ریف‌لاذقیه/صدها کشته در عملیات ارتش علیه تروریست‌ها

یگان‌های ارتش سوریه با اجرای عملیات نظامی گسترده در مناطق مختلف ریف لاذقیه صدها تروریست را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را زخمی کردند .

آغاز عملیات ارتش در محور ریف شمالی حماه/خروج اهالی از بیم انتقام تروریست‌ها

در حالی‌که عملیات ارتش سوریه در ریف غربی حماه به فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» معروف به «ببر» ادامه دارد،‌ منابع سوری از آغاز عملیات ارتش در ریف شمالی خبر می‌دهند و اهالی از بیم انتقام تروریست‌ها در حال تخلیه مناطق خود هستند .

تحولات سیاسی

وهابیت خمیرمایه «داعش» و بازوی اجرایی آمریکا و اسرائیل در منطقه است

پژوهشگر امور استراتژیک سوریه با بیان اینکه وهابیت خمیرمایه گروه تروریستی تکفیری «داعش» است،‌ تاکید کرد که این گروه بازوی اجرایی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است .

تأکید دیرهنگام اتحادیه عرب بر مبارزه با داعش؛ استقبال از طرح جدید اوباما در منطقه

بعد از گذشت سه سال از جولان گروه‌های تروریستی در سوریه و قتل عام مردم عراق در طول چند ماه گذشته، اتحادیه عرب تنها بعد از طرح پیشنهادی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و برای پیروی از واشنگتن «طرح مبارزه با تروریسم » را در دستور کار خود قرار داد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها