حملات ناکام جبهة النصره به حزب‌الله

کد خبر: 373884

چهارشنبه‌شب و بامداد روز پنجشنبه، بیش از 45 فرد مسلح از گروهک تروریستی «جبهة النصره» در منطقه «إجر الحرف» و «بریتال» در شهرستان بعلبک که قصد حمله به مواضع حزب‌الله را داشتند، کشته شدند.

فارس: در دو کمینی که نیروهای حزب‌الله در پاسخ به حملات عناصر گروهک جبهة النصره در مناطقی در شهر «بعلبک» در نزدیکی مرز سوریه-لبنان گذاشتند، بیش از ۴۰ تروریست کشته شد .

چهارشنبه‌شب و بامداد روز پنجشنبه، بیش از 45 فرد مسلح از گروهک تروریستی « جبهة النصره» در منطقه «إجر الحرف» و «بریتال» در شهرستان بعلبک که قصد حمله به مواضع حزب‌الله را داشتند، کشته شدند .

اجر الحرف در بعلبک است. بَعلبَک یکی از شهرهای تاریخی لبنان نزدیک مرز سوریه است که در دره بقاع و در شرق رود لیطانی واقع شده است. این منطقه طی 48 ساعت گذشته شاهد افزایش درگیری‌ها بود .

نیروهای جبهة النصره قصد عملیات علیه حزب‌الله را داشتند، که با لو رفتن این اقدام، در کمین نیروهای حزب‌الله 35 نفر از تروریست‌ها کشته شدند .

در بریتال نیز که یکی از روستاهای بعلبک است نیز 10 تروریست در درگیری با نیروهای حزب‌الله که از مرزهای لبنان حفاظت می‌کنند، کشته شدند. این 10 نفر نیز در کمین حزب‌الله کشته شدند .

درگیریهای مشابه همچنین در منطقه الخریبه که به آن جرود الخریبه (دشت الخربیه) گفته می‌شود، جریان داشت .

حملات از پیش طراحی‌شده گروهک‌های مسلح بخصوص جبهة النصره در شرق لبنان، تاکنون با مقابله جدی ارتش لبنان و حزب‌الله روبه‌رو شده ( جزئیات بیشتر ) و تاکنون ناکام مانده است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها