باید در حوزه کارمندی انقلابی صورت بگیرد

کد خبر: 443943

جانشین رییس سازمان بسیج گفت: اگر می‌خواهیم کارمند موفقی باشیم باید در حوزه کارمندی، انقلابی صورت بگیرد و تکریم مردم در راس امور قرار بگیرد چرا که خادم مردم باید مردم را تکریم کند.

ایسنا: سردار علی فضلی طی سخنانی در همایش خادمان افلاکی در باقرشهر، با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای 17 شهریور سال 57، اظهار کرد: هیچ کجای گیتی از صدر اسلام تا کنون، اجتماعی به این عظمت یافت نمی‌شود. 17 شهریور یادآور حماسه بزرگ مردم ایران است و بستر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از هفدهم شهریور رقم خورد.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با خون‌های مقدس شهدایی که برای برپایی دین خدا و برافراشتن پرچم رسول الله (ص) بر زمین ریخت، به ثمر رسید، به تشریح وقایع روز 17 شهریور سال 57 پرداخت و گفت: جمعیت زیادی از سراسر تهران به خیابان‌ها ریختند به گونه‌ای که پیاده‌روها و خیابان‌ها مملو از تظاهر‌کنندگان بود و تردد خودروها به سختی صورت می‌گرفت و اوج مجد و عظمت و شکوه مقتدرانه مردم در خیابان‌ها عرصه را بر رژیم ستم‌شاهی تنگ کرده و آن‌ها قادر به جلوگیری تجمعات مردمی نبودند.
فضلی افزود: خون‌های مقدس شهدای مظلوم در میدان شهدا پنج ماه و پنج روز قبل از وقوع انقلاب اسلامی ضامن پیروزی بود و انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره خون پاک این شهیدان است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمن برای تغییر مسیر انقلاب در این مدت هجمه‌ها و توطئه‌های زیادی را طراحی و اجرا کرده است. ما از جنگ‌های شهری گرفته تا غائله‌های مختلف کردستان، گنبد، مازنداران و ترورهای کور و جنگ تحمیلی، حوادث بی‌شماری را پشت سر گذاشته‌ایم تا به این‌جا رسیده‌ایم. در طول تمام این سال‌ها اقشار و اقوام مختلف مردم به میدان آمدند و تجاوزات و خیانت‌های آحاد مختلف دشمن از منافقین گرفته تا بنی‌صدر خائن و دشمنی‌های آمریکا و غرب را یکی پس از دیگری خنثی و پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.
وی با تاکید بر ضرورت عمل کردن به وصایای شهدا، یادآور شد: اگر به وصایای شهدا عمل کنیم، در اصل به احادیث، روایات و فرموده‌های قرآن عمل کرده‌ایم چون آن‌ها از قرآن الگو گرفته بودند. باید تلاش کنیم روحیه استکبار ستیزی و ولایتی بودن را از شهدا الگو بگیریم و به آن عمل کنیم.
فضلی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کارمند موفقی باشیم باید در حوزه کارمندی، انقلابی صورت بگیرد و تکریم مردم در راس امور قرار بگیرد چرا که خادم مردم باید مردم را تکریم کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها