200 زخمی نتیجه درگیری‌های "جمعه خشم"

کد خبر: 457739
ایسنا: خبرنگار الجزیره در نوار غزه از زخمی‌شدن نزدیک به 200 فلسطینی در درگیری‌های روز جمعه با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری خبر داد.
تامر المسحال گفت که طی درگیری‌های "جمعه خشم" که بنابر دعوت گروه‌های فلسطینی و در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض حریم مسجدالاقصی برگزار شد، نزدیک به 200 فلسطینی طی درگیری با نیروهای اشغالگرصهیونیستی زخمی شدند.
در این حال با شهید شدن یک جوان فلسطینی در ادامه انتفاضه قدس، شمار شهدای فلسطینیان به 55 نفر رسید.
به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، این جوان 20 ساله دو هفته پیش در شرق نوار غزه زخمی روز گذشته بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.
از سوی دیگر مطبوعات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از آغاز انتفاضه فلسطین (9 مهر) تاکنون 10 صهیونیست کشته و 122 نفر زخمی شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، در تازه‌ترین عملیات فلسطینی‌ها در بیست و سومین روز انتفاضه فلسطین یک جوان فلسطینی با چاقو به یک شهرک نشین در جنوب بیت لحم در کرانه باختری حمله و وی را زخمی کرد.
فتوای جدید خاخامها: ورود یهودیان به مسجد الاقصی حرام است
حدود 100 خاخام صهیونیست با صدور فتوایی ورود یهودیان به مسجد الاقصی در شرایط فعلی را حرام اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از شبکه اخبار فلسطین به دنبال ادامه انتفاضه فلسطینیان و همچنین افزایش عملیات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی، حدود یکصد خاخام صهیونیست فتوای دینی جدیدی صادر کردند که براساس آن ورود یهودیان به داخل مسجد الاقصی حرام اعلام شده است.
کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که جمعی از خاخام‌های امضا‌کننده این فتوا، از خاخام‌های ارشد این رژیم به شمار می‌روند.
به گزارش قدسنا، این فتوا در واکنش به افزایش عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان و شدت گرفتن انتفاضه سوم صادر شده است. انتفاضه‌ای که در پاسخ به تجاوزات نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان به مسجد الاقصی آغاز شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها