باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود

کد خبر: 471749

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم باشند نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوتی نشان دهند و باید مراقب باشیم تا مجلس ششم دیگری تشکیل نشود.

ایسنا: حجت الاسلام غلامرضا صفایی در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی‌های همراهی مسلمانان از منظر قرآن کریم با پیامبر اکرم صلی اللخ علیه و آله و سلم اظهار کرد: مسلمان واقعی و کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم باشند با دشمن اسلام و بیگانه‌ای که توطئه‌گر و به فکر نفوذ است، هیچ سازشی ندارد و با او مقابله می‌کند.
صفایی با اشاره به بیانات رهبری درباره مسئله نفوذ، گفت: دشمن مشکلش ایران نیست بلکه انقلاب اسلامی ماست و به فکر نفوذ و توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی برای ضربه‌زدن به آن است تا ما نتوانیم همراه با پیامبر(ص) و اسلام باشیم.
وی افزود: ما فراموش نمی‌کنیم که آمریکا توطئه‌گر و شیطان بزرگ و دشمن اسلام است. آن‌ها امروز داعش را بوجود آورده‌اند که چنین مصیبت‌هایی برای دنیای اسلام بوجود آورده و در اروپا مسلمانان در شرایط سختی به سر می‌برند.
وی با تأکید بر این‌که «شعار مرگ بر آمریکا هیچ زمانی نباید فراموش شود»، گفت: دومین ویژگی مسلمانانی که می‌خواهند همراه پیامبر (ص) باشند این است که نسبت به دیگران الفت و مهربانی داشته باشند.در دنیای دیروز و امروز و فردا مهمترین قدرت و مهمترین بازدارنده قدرت مردم است. مقام معظم رهبری بارها بر وحدت ملی تاکید کرده‌اند که به این دلیل است که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و استکبار جهانی می‌خواهد مقاومت اسلامی را از بین ببرد درنتیجه باید در مقابل دشمن وحدت داشت.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: ایران امروز قدرتی جهانی است و دشمن می‌خواهد این قدرت را از بین ببرد و به دنبال نفوذ است. برای مقابله با نفوذ راهی جز اتحاد و وحدت ملی نیست.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال نفوذ به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از طریق انتخابات است. دشمن پس از امام(ره)فکر می‌کرد که انقلاب تمام می‌شود. خداوند وجود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به عنوان ذخیره ای پس از ایشان برای ما در نظر گرفت. ما در نیروهای مسلح با تمام وجود امنیت و اقتدار را از فرماندهی ایشان می‌بینیم که هیچ ضعفی وجود ندارد؛ چراکه در غیر این صورت دشمنان طور دیگری رفتار می‌کردند.
وی در پایان با اشاره به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود. هنوز خاطر مردم است که چه تنش‌هایی را در آن مجلس ایجاد کردند. کسانی که می خواهند در معیت و همراهی حضرت رسول (ص) باشند نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها