داعش تامین کننده امنیت اسرائیل غاصب است

کد خبر: 474265

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با معاون عملیات و برنامه ریزی نیروهای مسلح عمان لازمه جلوگیری از رخنه نا امنی‌ها به منطقه را ارتقاء روابط نیروهای مسلح دو کشور برشمرد و گفت : داعش تامین کننده امنیت اسرائیل غاصب است.

تسنیم: سرتیپ حمد بن راشد بن سعید البلوشی و هیئت همراه در راستای ارتقاء همکاری‌های گارد ساحلی دو کشور در حوزه دریا با حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا با سرتیپ قاسم رضایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با تشریح فعالیت‌های مرزبانان ایران در بحث حراست از مرزها، مقابله با قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و همچنین مبارزه با گروه‌های تروریستی در مرزهای کشور، بر لزوم همکاری دو کشور تاکید کرد.

* ارتقاء روابط نیروهای مسلح؛ لازمه جلوگیری از رخنه نا امنی به منطقه

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین مشکلات منطقه خاورمیانه و ناامنی‌ها در برخی از کشورها، هدف دشمن را در راه اندازی فتنه بزرگ داعش را، درگیر کردن کشورهای مسلمان، تحلیل قوای آنان و در نهایت افزایش امنیت اسرائیل دانست.

وی همچنین با اشاره به هم مرزی ایران با 15 کشور، مرزهای ایران و عمان را جزء بهترین و امن ترین مرزها برشمرد و بیان کرد: ارتقاء روابط نیروهای مسلح دو کشور لازمه جلوگیری از رخنه نا امنی به منطقه است.

* فعالیت مرزبانان ایرانی مثال زدنی است

معاون عملیات و برنامه ریزی نیروهای مسلح عمان نیز در این نشست گفت : هم مرزی ایران با 15 کشور و دیپلماسی فعال مرزبانان ایران، توان و قدرت مرزبانان ایرانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و گروه‌های تروریستی، زبانزد مسئولان کشور عمان است.

وی تاکید کرد: مرزبانان ایران از شایستگی بالایی برخوردار هستند.

* لزوم تقویت همکاری‌های دو جانبه ایران و عمان

سرتیپ البلوشی در ادامه با اشاره به وجود 3 هزار کیلو متر ساحل دریایی، عمده مشکلات این کشور در حوزه دریا را قاچاق مواد مخدر و تردد‌های غیرقانونی خواند و خواهان تبادل تجربیات و ارتقاء همکاری‌های دو جانبه دریابانان دو کشور شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها