اعتراف معارض سوری به تغییر معادلات در سوریه

کد خبر: 483329

ورود نظامی روسیه در بحران سوریه، با وجود آثار جانبی و واقعی این ورود، دولت سوریه را نجات داد و راه‌حل سیاسی این بحران را امکان‌پذیر کرد.

خبرگزاری فارس: «هیئت ملی هماهنگ ‌کننده نیروهای تغییر دموکراتیک معارضان سوریه» اعلام کرد ورود روسیه به بحران سوریه دولت سوریه را از سقوط نجات داد و حل سیاسی این بحران را ممکن ساخت.
به گزارش روزنامه «الوطن» سوریه، این هیئت که از معارضان داخلی سوریه است، تاکید کرد که ارتش سوریه در مقابله با تروریسم تبدیل به نیروی تاثیرگذار شده است.
«منذر خدام» عضو دفتر اجرایی این هیئت در صفحه شخصی فیس‌بوک خود نوشت: برخی همین که عقل‌هایشان از تعطیلات بی‌ابتدا و‌ انتهای خود بر می‌گردد و با واقع‌گرایی در وضعیتی که سوریه و ملت آن، به این وضع رسیده‌اند و نیز به مراحل مختلف تاثیرگذار در این بحران فکر می‌کند، باید اعتراف کند که ورود نظامی روسیه در بحران سوریه، با وجود آثار جانبی و واقعی این ورود، دولت سوریه را از سرنگونی نجات داد و راه حل سیاسی این بحران را امکان پذیر کرد.
وی همچنین افزود: ارتش سوریه در سه سال اخیر شاهد تغییر اساسی بوده و و این ارتش هم‌اکنون تبدیل به قدرت ضد تروریسم شده است و تضمین کننده اصلی بقای سوریه یک‌ پارچه است.
خدام بیان داشت، اعتقاد بر اینکه که ورود نظامی روسیه در این کشور و ارتش سوریه در آینده حافظ نظام سابق خواهد بود وهم و خیال است و سوریه از این به بعد، تنها از طریق نظام دموکراتیک با احزاب متعدد اداره خواهد شد که در آن صندوق‌های آراء از طریق انتخابات سالم و شفاف صورت می‌گیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها