پس از برجام شاهد اتفاق مثبتی در اقتصاد نیستیم

کد خبر: 489022

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود جو روانی مثبت پس از اجرای برجام شاهد اتفاق مثبتی در اقتصاد کشور نیستیم.

فارس: ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای برجام، گفت: اگرچه ما شاهد آثار مثبت روانی برداشته شدن تحریم‌ها و اجرای برجام هستیم اما این که در عمل ما شاهد اتفاق مثبتی در بحث اقتصاد باشیم تاکنون چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاده است.
وی افزود: مردم در شرایط فعلی آمادگی خود را برای کمک به دولت در بحث اجرای برجام و ایجاد رونق در تولید نشان داده‌اند ولی ما تاکنون آثار مثبت چندانی را در اقتصاد کشور شاهد نبوده‌ایم.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اگر استفاده از دارایی‌های آزاد شده به دنبال برداشته شدن تحریم‌ها با مدیریت صحیحی همراه نباشد به عنوان یک عامل منفی در اقتصاد کشور خود را نشان می‌دهد و برنامه‌ریزی مدیریت صحیح این موضوع می‌تواند باعث شود تا ما شاهد اتفاقات مثبتی در عرصه اقتصاد کشور باشیم.
نکو در پایان گفت: امروز بخش خصوص نیازمند حمایت از محل دارایی‌های آزاده شده است که اگر این مسئله مورد توجه قرار نگیرد می‌تواند بدبینی را در بخش خصوصی به دنبال خواهد داشت و اگر استقبال ما از بخش خصوصی استقبال خوبی نباشد سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را به کشورهای دیگر منتقل می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها