مجلس آینده باید به معیشت و اقتصاد مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد/وظیفه اصلی نمایندگان خدمت به مردم است

کد خبر: 496329

محمد باقر قالیباف صبح امروز و در ساعات اولیه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.

سرویس سیاسی فردا؛ سایت قالیباف: محمد باقر قالیباف صبح امروز و در ساعات اولیه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.
محمد باقر قالیباف پس از حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد: اولین پیام این حضور گسترده در بعد داخلی و برای نمایندگانی است که بر اساس رای مردم انتخاب شده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند چرا که آن ها باید این حضور پر شور را ببینند و در مقابل آن انجام وظیفه کنند.
وی تاکید کرد: پیام خارجی این حضور مردم نشان می دهد همانطور که این مردم با وحدت خودشان توانستند انقلاب را به پیروزی رسانده و دفاع مقدس را پیش ببرند، امروز هم مردم با وحدت خود به استکبار جهانی نشان خواهند داد که این ملت همیشه یکپارچه هستند؛ هرچند به طور طبیعی رقابت انتخاباتی لازمه یک حرکت پویا است.
او ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در بعد جهانی توانسته است اثرگذاری جدی در منطقه و جهان داشته باشد و این نعمت به برکت انقلاب و خون شهدا به دست آمده است؛ هم اکنون نظام جمهوری اسلامی به عزتی برای مسلمانان در منطقه تبدیل شده است و مردم نیز با حضور خود پای صندوق های رای، به سینه استکبار و استعمار دست رد خواهند زد.
قالیباف مهم ترین چالش مجلس دهم را مسایل اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: مجلس دهم باید بدون درنگ در این مسیر حرکت کرده و برای حل چالش اقتصادی ریل گذاری کند چرا که این توقع همه مردم و خصوصا کسانی است که پای صندوق های رای حاضر شده اند.
وی با بیان اینکه «انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین نماد های مردم سالاری و جمهوری نظام است»، گفت: مردم در این انتخابات برای تعیین سرنوشت خود در 4 سال آینده، در این شرایط خاص شرکت کرده اند و انتخابات نیز از همین ساعات اولیه به صورت پر شور برگزار شده است؛ به این ترتیب به نظر می رسد مشارکت قابل توجهی را از سوی مردم شاهد باشیم.
او به برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده اسلامیت نظام است و امروز نیز مردم برای انجام این وظیفه مهم ملی و اسلامی به عرصه آمده اند تا با حضور پر شکوه و تاریخی خود، این عرصه رقم بخورد.
وی ابراز امیدواری کرد که منتخبان این انتخابات بر اساس اعتماد مردم، به فکر حل مسایل و مشکلات آن ها باشند.
شهردار پایتخت همچنین در پاسخ به سوالی درباره علت حضور خود در مسجد لرزاده نیز گفت: من مدتی است که شهروند منطقه 12 هستم و طبیعتا مسجد لرزاده نیز از مساجد بنام در مرکز شهر است، به همین جهت برای حضور در انتخابات در این مسجد حضور پیدا کردم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها