هیچ پروژه‌ای در قرارگاه خاتم‌الانبیاء متوقف نشده است

کد خبر: 515913

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: با وجود محدودیت اعتباری هیچ پروژه‌ای در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء متوقف و یا تعطیل نشده است.

خبرگزاری ایسنا: سردار سرتیپ پاسدار مهندس عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دیدار استاندار بوشهر با بیان اینکه متخصصان و کارکنان ‌قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در ساخت و تکمیل پروژه‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای با وجود محدودیت اعتباری در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء متوقف و یا تعطیل نشده است.
وی از مطالبه 120 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از طرح‌های عمرانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با وجود اینکه حجم زیادی از طرحهای عمرانی در دست اجراست اما هیچ طرحی متوقف نشده و اعتقاد داریم که اجرای این طرح‌ها حق مردم است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه این قرارگاه در اجرای طرح‌های کشاورزی مشارکت می‌کند گفت: برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزان استان بوشهر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در اجرای طرح‌های کشاورزی استان بوشهر مشارکت می‌کند.
عبداللهی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگراهی در استان بوشهر توسط متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: تلاش می‌شود 5 طرح بزرگراهی استان بوشهر که اکنون روند اجرایی مطلوبی دارد امسال تکمیل شود.
وی با اشاره به مشارکت این قرارگاه در ساخت فازهای پارس جنوبی بیان کرد: اکنون فازهای 22، 24 و 13 پارس جنوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در دست اجراست که پیشرفت فیزیکی 85 درصدی دارد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: با تکمیل این سه فاز پارس جنوبی روزانه 115 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.
سردار عبداللهی در ادامه با اشاره به پتانسیلهای ارزشمند شرکت صدرای بوشهر اظهار کرد: ظرفیت مهمی در صدرای بوشهر در زمینه ساخت شناورهای بزرگ، سازه‌های دریایی و سکوهای پارس جنوبی وجود دارد که باید از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و رونق استان بوشهر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر توسعه و رونق داده می‌شود بیان کرد: از ظرفیت شرکت صدرای بوشهر می‌توان بهره‌برداری مطلوب‌تری کرد و 10 هزار شغل مستقیم ایجاد کرد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با تاکید بر انتقال ستاد مرکزی صدرا از مرکز کشور به بوشهر بیان کرد: صدرا نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور می‌تواند تحول ایجاد کند.
سردار عبداللهی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای حل مشکلات شرکت صدرای بوشهر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و زمینه رونق و فعالیت آن را فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر ایجاد شهر و منطقه الگوی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر افزود: استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در حوزه زیرساخت‌ها دارد که باید از این زیرساخت‌ها با اجرای طرح‌های مختلف منطقه و یا شهری به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی ایجاد شود.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه سه کشتی در شرکت صدرای بوشهر در حال ساخت است بیان گفت: زیرساخت‌های مهمی در ساخت سکو و کشتی در صدرا وجود دارد که با توجه به توان بالای مهندسی این شرکت در ساخت این تجهیزات باید زمینه رونق آن بیش از پیش فراهم شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها