آقایان مسئول،نسبت شما با مردم چیست!؟

کد خبر: 633053

یکی از موضوعاتی که موجب گلایه مندی مردم از مسوولان است فاصله گرفتن سطح زندگی آنها از سطح زندگی عموم مردم است .

روزنامه صبح نو: یکی از موضوعاتی که موجب گلایه مندی مردم از مسوولان است فاصله گرفتن سطح زندگی آنها از سطح زندگی عموم مردم است .
گرچه در میان مسوولان نظام همچنان کسانی هستند که به ساده زیستی پایبندند و چرب و شیرین مسوولیت، زندگی آنها را متحول نکرده است اما با کمال تأسف این افراد اندک‌اند و در مقایسه با سال‌های اول انقلاب تعداد آنها در اقلیت قرار گرفته‌است. رفتار مسوولانی که در سال‌های اول انقلاب شبانه روز در خدمت مردم و انقلاب بودند و آن گاه با اصرار و در حد رفع احتیاج، حقوقی اندک دریافت می‌کردند امروز دیگر برای نسل اول و دوم انقلاب فقط یک خاطره است و نسل‌های بعدی به زحمت چنین خاطراتی را باور می‌کنند. ساده زیستی شهید رجایی و اعضای کابینه او با رئیس جمهور و وزیران کابینه کنونی فاصله‌ای باورنکردنی دارد.
کافی است به جلسه استیضاح روز گذشته مجلس بنگریم و حاشیه‌های زندگی و مسوولیت وزیر امروز را که در نطق برخی نمایندگان به آن اشاره شد با زندگی و کار وزیران دهه اول انقلاب مقایسه کنیم، آن گاه متوجه این اختلاف فاحش خواهیم شد که زندگی مسوولان امروز چقدر از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب فاصله گرفته است . فاصله‌ای نگران کننده که متاسفانه برخی از مسوولان دیگر حرف و درد مردم را متوجه نمی‌شوند.
وزیرانی که امروز از سرمایه هزارمیلیاردی آنها سخن گفته می‌شود و یا مدیرانی که وقیحانه حقوق نجومی را حق خود می‌شمارند و همین مدیران خائن و نالایق دردمندانه توسط مقامات بلندپایه دولت ذخیره نظام خوانده می‌شوند، مسلماً هیچ نسبتی با مردم و مشکلات آنها احساس پیدا نخواهند کرد؛ نه تنها با مردم که با این نظام الهی که امام عزیز پایه‌های آن را بر دوش کوخ نشینان بنا نهاد و فرمود یک موی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان نمی‌دهم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها