آمریکا در حال فروپاشی است/تحریم‌های جدید سبب استقلال کامل ما می‌شود/جایگاه رهبری عمود خیمه نظام اسلامی است/ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده

کد خبر: 889415

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شکست‌های پی‌درپی آمریکا و عربده کشی‌های آنها که از روی شکست است و نه از روی قدرت و همین موضوع یکی از مهمترین نشانه‌های افول آمریکاست. دولتمردان نظامی و اقتصادی آمریکا واقعاً سرگردان هستند و نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند. هر تصمیمی که می‌گیرند موجب شکست می‌شود و مشخص است که در آنجا منطق و استدلال و برنامه‌ حاکم نیست؛ بلکه کار‌ها بصورت روزمره و از روی خشم و عصبانیت انجام می‌شود.

آمریکا در حال فروپاشی است/تحریم‌های جدید سبب استقلال کامل ما می‌شود/جایگاه رهبری عمود خیمه نظام اسلامی است/ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده

آمریکا در حال فروپاشی است

مراسم 13 آبان امروز برگزار شد. سخنان برخی از مقامات سیاسی در حاشیه این مراسم را می بینید.

ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده

به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی امروز (یکشنبه) در مراسم ۱۳ آبان در جمع راهپیمایان اصفهانی، اظهار کرد: امروز پس از ۴۰ سال شما ملت ایران این‌گونه با شکوه و با مشت گره کرده در مراسم روز ۱۳ آبان حضور پیدا کردید و همان‌گونه که امام راحل و رهبری اعلام کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سخن پس از ۴۰ سال به‌خوبی روشن شده است. علی‌رغم همه توطئه‌های آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود علیه نظام اسلامی امروز ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: در رژیم سفاک پهلوی این دانش آموزان ایستادند تا انقلاب پیروز شد و امروز برای گرامی داشت یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو آمده‌اید مرگ بر آمریکا بگویید. آمریکا از سال ۱۳۴۲ توطئه را علیه ما شروع کرده است و به گلوله بستن دانش‌آموز و دانشجوی ما به دستور آمریکا بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: آمریکا نتوانست با انقلاب این ملت مقابله کند و وقتی دیدند که نمی‌توانند از رژیم دست‌نشان دهنده خود حمایت کنند حمایت را قطع و از همان ابتدای انقلاب توطئه را شروع کردند.

موسوی لارگانی گفت: وقتی رهبری فرمودند من دیپلمات نیستم من انقلابی‌ام، یعنی از اینکه سایه جنگ بر کشور است ترسی نداشته باشید و ما شاهدیم که ملت از هستی خود می‌گذرند و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

جایگاه رهبری عمود خیمه نظام اسلامی است

به گزارش ایسنا، علاء‌الدین بروجردی با حضور در یکی از بخشهای خبری شبکه ۶ تلویزیون، به مناسبت ۱۳ آبان، با بیان اینکه نباید آمریکا را بزرگ ببینیم زیرا به تعبیر رهبری آمریکا رو به افول است، اظهار کرد: ما قدرت بسیاری داریم. هنر بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور در اقتصاد قابل تحقق است. ما باید در این جهت حرکت کرده و در برابر زورگویی آمریکا مقاومت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: گمان نکنیم اگر جمهوری اسلامی ایران با آمریکا وارد دوستی شد، آمریکا از ایران حمایت می کند. شاه نزدیک‌ترین متحد آمریکا در منطقه بود ولی وقتی تاریخ مصرفش تمام شد، او را رها کردند.

بروجردی تاکید کرد: باید با اتکا به توان داخلی و جایگاه رهبری که عمود خیمه نظام اسلامی است، اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را محقق کنیم.

تحریم‌های جدید سبب استقلال کامل ما می شود

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: حقیقتا امروز اگر نگوییم حضور مردم بی‌نظیر است، این حضور کم نظیر است و حضور پرشورتری را نسبت به مراسم ۱۳ آبان سال‌های گذشته شاهدیم؛ چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت. شور و احساس مردم امسال نسبت به سال‌های پیش قابل مقایسه نیست و بحمدالله آن چیزی که امروز می‌بینیم مردم، زن و مرد، پیر و جوان از قبل از ساعت اعلام شده رسمی در خیابان‌ها حضور داشتند.

وی افزود: دشمن قصد دارد با عملیات روانی روحیه مردم را تضعیف کند؛ ولی کورخوانده است. مردم ما با هوشیاری و بیداری ترفند‌های مختلف دشمن و این عملیات روانی او را با حضور خود و با بصیرت خودشان مثل گذشته‌ها رسوا خواهند کرد و از این موقعیت فرصتی می‌سازند و جدی‌تر با قدرت شیطانی آمریکا مبارزه خواهند کرد که شما این را از شعار‌های امروز و حضور گسترده مردم درک می‌کنید.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: این تحریم‌ها که آمریکا حرفش را می‌زند، چیز جدیدی نیست؛ البته ممکن است مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ اما این مشکلات را مردم تبدیل به فرصت خواهند کرد و انشاءالله مردم با حضور خود این توطئه را از بین خواهند برد.

محسنی اژه‌ای پیرامون تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ان‌شاءالله اقدامات ترامپ هم مثل دولتمردان گذشته آمریکا با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: تحریم‌های جدید سبب خواهد شد که استقلال کامل ما در زمینه‌هایی که تا امروز قدری وابستگی داشتیم نیز حاصل شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شکست‌های پی‌درپی آمریکا و عربده کشی‌های آنها که از روی شکست است و نه از روی قدرت و همین موضوع یکی از مهمترین نشانه‌های افول آمریکاست. دولتمردان نظامی و اقتصادی آمریکا واقعاً سرگردان هستند و نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند. هر تصمیمی که می‌گیرند موجب شکست می‌شود و مشخص است که در آنجا منطق و استدلال و برنامه‌ حاکم نیست؛ بلکه کار‌ها بصورت روزمره و از روی خشم و عصبانیت انجام می‌شود.

آمریکا در حال فروپاشی است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی در جمع راهپیمایان کرمانی به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تشکر از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان اظهار کرد: مردم و مسوولان با حضور خود این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند.

وی با اشاره به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیایی امروز افزود: آمریکا 65 سال است در کشور ما جنایت می کند. از کودتای 28 مرداد 32 تا امروز مدام علیه این مردم در حال جنایت است. خاتمی تصریح کرد: مسلط کردن رژیم وابسته، جنایتکار و غارتگر بر کشور که 57 سال دین ستیزی، اخلاق ستیزی و اسلام ستیزی و جنایت و غارت کارشان بود، کار آمریکاست و بعد از انقلاب نیز آنی علیه ملت فروگذار نکرده و سفارت آنها لانه جاسوسی علیه ملت بود که جوانان دانشجوی مسلمان به حق این جاسوسخانه را اشغال کردند و انقلاب دوم را صورت دادند. انقلابی که در پی آن فریاد مرگ بر آمریکا طنین انداز شد. وی با اشاره به جنایت آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد: هواپیما بسیج کردند که به کشور ما آمده و جاسوس های خود را نجات بدهند. امام جمعه موقت تهران گفت: حمله صدام به ایران بی تردید با مشورت آمریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری و جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه های آمریکا علیه ملت فداکار ایران است که این روزها اوج جنگ اقتصادی است. وی افزود: اقدام دیگر این جنایتکار، جنگ نرم افزاری رسانه ای و روانی علیه ملت ماست که لحظه ای از آن فروگذار نمی کنند و با ابزار فضای مجازی آن را ادامه می دهند. خاتمی تصریح کرد: تقویت گروهک‌های منافقین(داعش های وطنی) کار دیگر آمریکاست. منافقینی که پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند و آمریکا حامی اینهاست. وی بیان کرد: در همه اغتشاشاتی که علیه ملت ما بوده و در فتنه 88 و اغتشاشات دی ماه سال 96 آمریکا دست داشته و طراحی مدام توطئه علیه ایران در مجامع بین المللی را انجام می دهد. نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: اینکه آمده ایم و سراسر کشور به صحنه آمده دلیل آن این جنایات است که پرونده سیاهی از این جنایات دارند و ما هدفمند و با حساب آمده ایم. وی افزود: امام(ره) فرمودند"آمریکا شیطان بزرگ است" و آمده ایم فریاد بزنیم تا بار دیگر دنیا بداند که ایران امروز به همان شکوه سال 58 مرگ بر آمریکا را فریاد می زند. خاتمی اظهار کرد: امروز آمریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می دهد و سربازان آمریکا فراوان خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی 800 میلیارد دلار کسری بودجه دارند. وی تصریح کرد: این کشور در حال فروپاشی است آنچنان که ابرقدرت شرق فروپاشید و دیر یا زود دنیا خواهد دید این قدرت پوشالی نیز ساقط خواهد شد. خاتمی با اشاره به روی کار بودن دروغگوترین رییس جمهور دنیا در آمریکا بیان کرد: از روزی که سر کار آمده، بیش از 2 هزار دروغ گفته و به ملت و سایر ملت ها دروغ می گوید. امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایتی که امروز در یمن صورت می گیرد، گفت: 12 میلیون یمنی در خطر قحطی قرار دارند و اتاق فرماندهی این جنایات در وزارت جنگ آمریکاست و همه این جنایات را از چشم آمریکای جنایتکار می دانیم و با حمایت آمریکا بحرین تبدیل به یک زندان برای شهروندانش شده است. وی افزود: جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می شود همه با حمایت از این دولت خونخوار و جنایتکار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها