واکنش علمای اهل‌سنت کردستان به جنایات سران فتنه

کد خبر: 908307

علمای برجسته اهل‌سنت کردستان ضمن محکوم کردن خیانت‌ها و جنایت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اعلام کردند که ملت ایران پاسدار انقلاب و رهبری هستند و فتنه‌گران هیچ جایگاهی در نظام ندارند.

واکنش علمای اهل‌سنت کردستان به جنایات سران فتنه

خبرگزاری تسنیم: نهم دی ماه سال ۸۸، روز بصیرت، استقامت، پایداری، ولایتمداری، عزت، افتخار و پیروزی ملت ایران در برابر سرانه فتنه است؛ روزیکه تمام ملت ایران یکدل و یکصدا نفرت و انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند و با پاسداری از نظام، رهبری، آرمان‌های امام و شهدا آتش فتنه را برای همیشه خاموش و اهداف و نقشه‌های شوم و پوشالی آنان را بر هم زدند.

گرچه فتنه ۸۸ حادثه‌ای تلخ بود، اما در عین حال عبرت آموز و درس دهنده بود چراکه حماسه "۹ دی" نشان داد که ملت ایران همیشه هوشیار و آگاه بوده و اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده به فتنه‌گران و نوکران استکبار جهانی نخواهد داد و همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و منافقان ایستاده‌اند.

علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سنندج ضمن تبریک و پاسداشت سالروز حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و محکومیت خیانت‌ها و جنایت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اعلام کردند که هرگز بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه نمی‌دهد که فتنه جدیدی در کشور برپا شود چراکه تمام مردم ایران پاسدار نظام و رهبری هستند و فتنه‌گران هیچ جایگاهی در نظام ندارند.

ماموستا رستمی: ملت ایران هوشیار باشند؛ ممکن است فتنه‌گران برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشند

ماموستا فایق رستمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تبریک و پاسداشت سالروز حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و محکومیت خیانت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: به‌راستی "۹ دی" روز «بصیرت، آگاهی، پیمان و میثاق با آرمان و رهبری» و «باطل‌کردن نقشه شوم دشمنان و فتنه‌گران» بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران است، گفت: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نشان داد ایران اسلامی صاحب و نائب بر حق دارد و این نظام بیمه شده خداوند متعال است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت ملت ایران و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در سال ۸۸ فتنه‌گران را ناکام گذاشت، تصریح کرد: گرچه سران فتنه در سال ۸۸ قصد براندازی نظام و ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، اما ملت باشرف و هوشیار ایران برای جلوگیری از هر رویداد ناپسند، پشتیبانی خود را از رهبری، اسلام و انقلاب به دنیا ثابت کردند.

وی اضافه کرد: "۹ دی" سال ۸۸ یک معجزه الهی بود و سبب «آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم» و «رشد، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی» شد و همه توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: باید همه مسئولان و ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و همانند سال ۸۸ «دشمن‌شناس و زمان‌شناس» باشند و آمادگی مقابله با نقشه‌های دشمن را داشته باشند چراکه دشمنان هر بار دسیسه و فتنه جدیدی را در سر می‌پروانند.

وی اظهار کرد: علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی و نابودی نظام جمهوری اسلامی، اما همواره دشمنان با شکست مواجه بوده و خواهند بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید ملت ایران همواره دشمنی‌های دشمنان و نقشه‌های خبیثانه آنان را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیده‌اند و ممکن است برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشند، اما قطعاً بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به نوکران استکبار جهانی نخواهد داد.

ماموستا خدایی: فتنه‌گران هرگز به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود نخواهند رسید

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن حماسه ملی ۹ دی اظهار داشت: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ توانستند با آگاهی و بصیرت و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، توطئه‌های سران فتنه و دشمنان نظام را خنثی کنند و برای همیشه حماسه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی خلق کردند.

وی گفت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی روز به روز به‌سمت پیشرفت و ترقی می‌رود و دشمنان چشم دیدن این وضعیت کشور ایران را ندارند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: استکبار جهانی و سران فتنه در سال ۸۸ با خیال پوشالی خود فتنه و آتشی برپا کردند تا بلکه نظام جمهوری اسلامی را بر هم بزنند، اما خوشبختانه با رهبری هوشمندانه و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری، آگاهی، بصیرت، ایثار و فداکاری مردم همیشه در صحنه و پشتیبانی ملت ایران از منویات معظم‌له، نقشه آنان بر آب و آتش فتنه‌گران خاموش شد.

وی یادآور شد: دسیسه‌های فتنه‌گران توسط استکبار جهانی طراحی شده بود، اما چون تمام مردم ایران پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند و هیچ‌وقت حرف شنوی از تبلیغات دروغین دشمنان ندارند، اهداف شوم آنان ناکام ماند و برای همیشه مأیوس و شرم‌سار شدند.

ماموستا خدایی افزود: امیدوارم تمام مسلمانان شیعه و سنی همانند همیشه «اتحاد، انسجام، همبستگی و وحدت» خود را حفظ کنند و با پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده به دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی را ندهند.

امام جمعه سنندج با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه باید همه مردم حواسشان را جمع کنند چراکه ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشد، خاطرنشان کرد: کار دشمن، دشمنی است و برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما باید بدانند که هرگز به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود نخواهند رسید.

ماموستا خدایی گفت: ملت ایران نگاه‌شان به انگشت اشاره مقام معظم رهبری بوده و هست و تا آخرین قطره خون از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند که فتنه جدید در کشور برپا شود.

ماموستا راستی: دسیسه‌های دشمنان نظام به "هیچ" جایی نمی‌رسد

ماموستا امین راستی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار داشت: هدف فتنه‌گران در سال ۸۸ براندازی نظام بود، اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در آن روز به صحنه آمدند و تودهنی محکمی به استکبار جهانی زدند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران سال ۸۸ از سوی استکبار جهانی و عوامل خارجی تغذیه و تقویت می‌شدند، افزود: این نوکران و جیره‌خواران استکبار جهانی چشم دیدن و تحمل اسلامی که «آزادی و حریت» به مردم عطا می‌کند، را ندارند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه ملت ایران در سال ۸۸ با تکیه بر "وحدت، انسجام، همبستگی و رهبری" هدف و آتش فتنه‌گران را خاموش کردند، تصریح کرد: دشمنان هیچ‌وقت موفق به براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند شد چراکه شاکله انقلاب اسلامی از سه عنصر «وحدت، ایمان و رهبریت» تشکیل شده و تا زمانیکه این عنصر‌ها وجود داشته باشد، یقیناً انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر گزند توطئه‌های دشمن بیمه است و هیچ تزلزلی به‌وجود نمی‌آید و فتنه‌گران همانند سال ۸۸ مأیوس و ناامید خواهند شد.

وی به بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه باید همه مردم حواسشان را جمع کنند چراکه ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشد اشاره کرد و خطاب به سران فتنه و مزدورانی که از خارج کشور و اربابان خود تغذیه و دستور می‌گیرند، گفت: فتنه‌گران متوجه باشند، اگر بخواهند فتنه‌ای جدید به‌وجود بیاورند سرنوشت سال ۸۸ در انتظار آنان خواهد بود.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: یقیناً دشمنان و سران فتنه هیچ‌گاه در اهداف پوشالی و خیالی خود موفق نخواهند شد و دسیسه‌های آنان به هیچ جایی نمی‌رسد چراکه رهبری الهی و پیامبرگونه امام خامنه‌ای هر فتنه جدیدی را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج از تمام مسئولان کشور خواست که در این برهه حساس کنونی، به مردم «امید» بدهند چراکه نظام جمهوری اسلامی ماندگار و مقدمه‌ای برای تشکیل حکومت جهانی است و امیدوارم روزی فرا برسد که «عدالت و انصاف» اسلام در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

ماموستا حسینی: ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای به سران فتنه و نوکران استکبار جهانی نخواهند داد

ماموستا سیداحسن حسینی نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن حماسه ملی ۹ دی اظهار داشت: ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ بر علیه فتنه‌گران به میدان آمدند و حماسه بزرگی خلق کردند.

وی با بیان اینکه "۹ دی" یقیناً روز حماسه، ایثار، فداکاری و دلسوزی ملت ایران بود، گفت: مردم در سال ۸۸ زمانیکه احساس کردند، فتنه‌گران شیطنت و خیالاتی شوم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در سر می‌پرواندند، به خیابان‌ها آمدند و فتنه را محکوم و به‌جای خود نشاندند و همانند همیشه از انقلاب و رهبری دفاع کردند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ برای همیشه سران فتنه، دشمنان نظام و امنیت را رسوا کردند و هرسال باشکوه‌تر از سال گذشته در گرامیداشت سالروز این حماسه ماندگار و فراموش‌نشدنی حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: سرنوشت سران فتنه همیشه "رسوایی و ناکامی" خواهد بود چراکه مردم ایران همانند همیشه در برابر فتنه‌گران آگاه و بابصیرت هستند و اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای به سران فتنه و نوکران استکبار جهانی نخواهند داد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه سران فتنه از خارج تقویت و کمک می‌گرفتند و تلاش می‌کردند تا از طریق تبلیغات سوء جوانان و افکار مردم را منحرف کنند، خاطرنشان کرد: باید ملت ایران همانند همیشه «دشمن‌شناس و زمان‌شناس» باشند و نباید دشمن را دست کم گرفت.

ماموستا خالدی: سران فتنه به نظام خیانت کردند

ماموستا معروف خالدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، بر ضرورت هوشیاری ملت ایران در مقابل تبلیغات دروغین شبکه‌های معاند، جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: اقتدار، قدرت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه آنقدر عظیم است که دشمنان همانند سران فتنه ۸۸ هر لحظه نیرنگ و نقشه جدیدی در سر می‌پروانند تا بلکه ضربه و خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام و ایجاد تفرقه در بین ملت ایران هستند، گفت: امیدوارم ملت ایران امسال نیز در روز نهم دی‌ماه همانند سال ۸۸ در پاسداری از نظام به صحنه بیایند و با حضور معنادار خود ثابت کنند که نقشه، تبلیغات سوء و مکر و حیله دشمنان هیچ تأثیری در تضعیف افکار و اراده انقلابی مردم در دفاع از نظام و رهبری نخواهد داشت.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ برای باطل‌کردن افکار پوشالی سران فتنه و نوکران استکبار جهانی به صحنه آمدند و با دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آتش فتنه‌گران را در سراسر کشور خاموش کردند و قطعاً امسال نیز در سالروز این حماسه ماندگار حضور پرشکوه خواهند داشت و همبستگی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: باید دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که ملت انقلابی ایران امتحان‌های سیاسی و اقتصادی خود را پس داده و در برابر تحریم‌های ظالمانه و خصمانه آنان ایستادگی کرده و خم به ابرو نمی‌آورند.

ماموستا خالدی افزود: سران فتنه داخلی در سال ۸۸ فریب استکبار جهانی خوردند و در آن مقطح حساس مجری نقشه‌های دشمنان شدند و به نظام خیانت کردند، اما متأسفانه پس از آن دسیسه‌ها و خیانت‌ها، باز هم از اهداف خود پشیمان نشدند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه خداوند متعال پشتیبان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: گرچه شاید دشمنان به‌دنبال ایجاد فتنه جدید در کشور باشند، اما با فضل خداوند، بصیرت و هوشیاری مردم و تدابیر رهبری نقشه‌های آنان همانند همیشه بر آب خواهد شد.

ماموستا شیرزادی: خواب آشفته فتنه‌گران هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در مریوان اظهار داشت: سران فتنه در سال ۸۸ مشغول به فتنه‌گری، نوکری و تحقق اهداف پوشالی چندین‌ساله استکبار جهانی بودند، اما خواب آشفته فتنه‌گران با هوشیاری و بصیرت ملت ایران تعبیر نشد.

وی با بیان اینکه ۹ دی اوج بصیرت و مصداق بیداری و هوشیاری مردم در برابر دشمن بود، گفت: ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران در "۹ دی" سال ۸۸ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و بر آب کردند و ضمن تبعیت از ولایت فقیه، پاسخ‌های دندان‌شکن به منافقان و فتنه‌گران دادند.

امام جمعه مریوان با ذکر اینکه نیرنگ‌ها و دسیسه‌های فتنه‌گران در "۹ دی" خنثی شد، تصریح کرد: سران فتنه در سال ۸۸ می‌خواستند مرام و اهداف شیطانی خود را پیاده کنند، اما غافل از اینکه پروردگار حافظ ملت و نظام جمهوری اسلامی است و تمام مردم ایران در هر شرایطی پشتیبان و پاسدار نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی هیچ‌گاه در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد، افزود: استکبار جهانی و فتنه‌گران هرگز دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارند و هر بار نقشه جدید پیاده می‌کنند، اما حضور و پشتیبانی همیشگی مردم از نظام و رهبری، انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان کینه‌توز مصون داشته و در صورت احساس نیاز، ملت ایران آمادگی خلق هزاران حماسه دیگر همچون "۹ دی" را دارند.

ماموستا شیرزادی با ابراز اینکه «روشنگری و بصیرت‌افزایی»، توطئه فتنه‌گران در ایجاد فتنه جدید را ناکام می‌کند، تأکید کرد: امیدوارم مردم و مسئولان وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و رسانه‌ها نیز اهداف پلید سران فتنه سال ۸۸ را برای اقشار مختلف مردم جامعه منعکس کنند.

ماموستا سجادی: فتنه‌گران داخلی و خارجی از حماسه ملی "۹ دی" درس عبرت بگیرند

ماموستا سید احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد، ضمن تبریک و پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ و محکومیت اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: فتنه‌گران در سال ۸۸ مرتکب خیانتی بزرگ و نابخشودنی بر علیه نظام جمهوری اسلام شدند.

وی گفت: سران فتنه در سال ۸۸ از طریق تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه به‌دنبال تحریک جوانان، عملیات روانی، ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، اما نتوانستند هیچ کاری انجام بدهند چراکه ملت بصیر ایران آگاه و هوشیار بودند و توطئه‌های فتنه‌گران را در نطفه خاموش کردند.

امام جمعه سروآباد بابیان اینکه "۹ دی" روزی است که در تاریخ دنیا ثبت شده است، تصریح کرد: حماسه خلق‌شده "۹ دی" مقدس و فراموش‌نشدنی است چراکه ملت ایران در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ با حمایت مقتدرانه از نظام و مقام معظم رهبری تمام نقشه‌ها، دسیسه‌ها و افکار پوشالی و خیالی فتنه‌گران را برآب کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ اوج حماسه‌آفرینی، بصیرت، عزت، سربلندی، ولایتمداری، انقلابی‌گری، پاسداری و ارادت خود را به ولایت فقیه به تمام دنیا ثابت کردند و باید فتنه‌گران داخلی و خارجی از حماسه خلق‌شده درس عبرت بگیرند.

ماموستا سجادی افزود: حضور پرشور و معنادار ملت ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ سبب اقتدار و عظمت نظام و محکومیت فتنه‌گران در دنیا شد و امیدوارم تا روز قیامت این حکومت مردمی و اسلامی برای ایرانیان برداوم باشد.

وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۸۸ پیام و درس‌های بزرگی برای دشمنان دارد و باید استکبار جهانی و فتنه‌گران درس عبرت بگیرند چراکه ملت ایران تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان را خنثی کردند و اجازه سوءاستفاده به بدخواهان نظام نداند و نخواهند داد.

امام جمعه سروآباد یادآور شد: امروزه استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا و اسرائیل برای اینکه در بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند، فتنه اقتصادی و تحریم‌ها را در پیش گرفته، اما غافل از اینکه ملت ایران در طول این چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در تحریم بوده و نقشه‌های آنان هیچ تأثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ملت ایران در برابر توطئه‌های اقتصادی و تحریم‌های دشمنان شرافتمندانه مقاومت کرده‌اند و اجازه سوءاستفاده و ایجاد فتنه جدید به فتنه‌گران نخواهند داد.

امام جمعه سروآباد با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه باید همه مردم حواسشان را جمع کنند چراکه ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشد، خاطرنشان کرد: گرچه دشمنان برای انتقام‌جویی دست از دشمنی و فتنه‌گری برنمی‌دارند، اما هیچ‌وقت در تحقق اهدافشان پیروز نمی‌شوند و همانند همیشه توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

ماموستا سجادی تصریح کرد: امیدوارم ملت ایران «اتحاد و انسجام» خود را حفظ کرده و جوانان این مرز و بوم فریب مکر و حیله و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه را نخورند و همانند همیشه پاسدار نظام و انقلاب اسلامی بمانند.

ماموستا محمدی: ملت هوشیار باشند؛ "مسائل اقتصادی" فتنه جدید دشمن برای نابودی نظام است

ماموستا یدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دهگلان، ضمن تبریک و پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ و محکوم‌کردن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: "۹ دی" نماد انقلاب دوباره، عزت، استقلال، بصیرت مردمی، غیرتمندی و حماسه‌آفرینی ملت ایران است و باید سالروز این حماسه فراموش‌نشدنی هرسال باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سالیان گذشته برگزار شود تا دشمنان و معاندین نظام پیام حضور معنادار ملت ایران را دریابند.

وی گفت: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت مردم دشمن‌شناس و زمان‌شناس ایران اسلامی در دفاع از نظام و ولایت فقیه بود و برای همیشه در دنیا جاودان خواهد ماند.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: سران فتنه در سال ۸۸ قصد براندازی نظام را داشتند، اما خوشبختانه بصیرت، آگاهی، حضور و اراده مردم و پاسداری تمام ملت ایران از انقلاب و رهبری سبب شد که دشمنان کوردل نظام و فتنه‌گران نتوانند هیچ غلطی بکنند.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی افزود: باید همه بدانیم که فتنه‌گران داخلی و خارجی همیشه درصدد هستند که حکومت مردمی و اسلامی ایران را برهم بزنند و برای تحقق اهداف پلیدشان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

ماموستا محمدی ادامه داد: فتنه‌گران مخالف امنیت، پبشرفت و ترقی کشور و آرامش و آسایش مردم هستند، بنابراین باید مسئولان نظام و ملت ایران همانند همیشه هوشیار باشند و مانع دستیابی آنان به مطامع نفسانی و اهداف شیطانی و پوشالیشان شوند.

وی یادآور شد: سران فتنه در سال ۸۸ با حمایت استکبار جهانی از تمام اهرم‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند، اما در برابر اراده ملت انقلابی ایران مأیوس و راه به جایی نبردند.

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه همه ما "ترامپ" را می‌شناسیم، اما امان از ترامپ‌ها و فتنه‌گران داخلی تاکید کرد: باید ملت ایران در این برهه حساس کنونی در برابر دشمنان «وحدت و همبستگی» خود را حفظ کنند و اجازه سوءاستفاده و ایجاد فتنه جدید به فتنه‌گران ندهند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه سران فتنه هر بار با دسیسه‌ها و نقشه‌های مختلف به‌دنبال براندازی نظام هستند، خاطرنشان کرد: «مسائل اقتصادی، گرانفروشی، احتکار، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای» فتنه جدید دشمن برای نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

ماموستا قربانی: ملت ایران آماده خلق هزاران حماسه "۹ دی" است

ماموستا توفیق قربانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه ملی ۹ دی و محکوم کردن خیانت‌ها و توطئه‌های سران فتنه در سال ۸۸ اظهار داشت: فتنه‌گران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما خودشان نابود شدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ در حرکتی خودجوش به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند، گفت: حضور معنادار و حمایت مقتدرانه مردم از نظام و رهبری فتنه‌گران را ناکام و تمام دنیا را شگفت‌زده کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت کامیاران با بیان اینکه حماسه باشکوه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است، تصریح کرد: ملت ایران یکدل و یکصدا در نهم دی‌ماه سال ۸۸، پشتیبانی از نظام و رهبری را به دنیا ثابت کردند و مشت محکمی بر دهان سران فتنه و اربابان آنان زدند تا برای همیشه درس عبرت بگیرند.

وی افزود: ملت ایران هر موقع احساس کنند که استکبار جهانی و فتنه‌گران به دنبال ایجاد فتنه جدید هستند یقیناً حماسه ملی "۹ دی" مجداداً تکرار خواهد شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت کامیاران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، حکومتی مردمی، برپایه حق، دین و در راستای قانون خداوند حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و قرآن چشم دیدن امنیت و آرامش زندگی مسلمانان را ندارند و هر بار با توطئه‌های جدید به‌دنبال ایجاد ناامنی و نابودی انقلاب اسلامی هستند، اما همواره به‌لطف خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبری با شکست مواجه‌اند.

ماموستا بهمنی: جوانان کردستان هرگز فریب توطئه‌های سران فتنه و تبلیغات رسانه‌ای بیگانگان را نمی‌خورند

ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندج ضمن تبریک سالروز حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و محکوم کردن خیانت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: حقیقتاً ملت ایران با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ سبب شدند آتش فتنه‌ای که در آن برهه از زمان آغاز شده بود، خاموش شود.

وی گفت: مردم ایران و کردستان، مردمانی زمانش‌شناس، دشمن‌شناس و قدرشناس هستند و حقیقتاً دوست و دشمن خود را می‌شناسند و در هیچ برهه‌ای از زمان، اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده و موج‌سواری منافقین و دست‌درازی دشمنان به انقلاب اسلامی نخواهند داد.

رئیس مرکز بزرگ شهرستان سنندج تصریح کرد: سران فتنه در سال ۸۸ با همکاری فتنه‌گران خارجی، قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند و برخی از عوامل داخلی آنان به مقدسات، ارزش‌های دینی و اسلامی اهانت و بی‌ادبی کردند، اما مردم عملاً در نهم‌دی ماه به ندای رهبری لبیک گفتند و به صحنه آمدند و حضور گسترده آنان سبب خاموشی آتش فتنه‌گران شد.

وی نهم دی ماه را یک تاریخ سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی دانست و افزود: همه مردم به‌صورت خودجوش حماسه ملی ۹ دی را خلق کردند و دشمنان نظام را برای همیشه مأیوس و ناکام گذاشتند.

ماموستا بهمنی به فرموده خداوند در قرآن اشاره کرد و خطاب به مردم تاکید کرد: هیچ‌وقت شیطان و فتنه‌گران دست از دشمنی و فتنه‌گری بر‌نمی‌دارند و هر لحظه به‌دنبال تحقق اهداف صهیونیسمی خود هستند.

وی اظهار کرد: سعی و تلاش شیاطین، فتنه‌گران داخلی و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی «فتنه‌گری» است، اما باید منافقان از حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ درس عبرت بگیرند چراکه ملت ایران همواره هوشیار و در صحنه بوده و پاسدار نظام هستند.

رئیس مرکز بزرگ شهرستان سنندج با بیان اینکه فتنه‌گری سران فتنه در سال ۸۸ نخستین و آخرین بار نبود و ممکن است در انتخابات ۹۸ نیز فتنه جدید برپا کنند، گفت: فتنه‌گران داخلی و خارجی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، اهداف خود را دنبال کرده‌اند، اما همیشه با شکست مواجه بوده‌اند.

وی ادامه داد: سران فتنه شاید در سال ۸۸ خسارات‌های به کشور وارد کردند، اما نتوانستند ذره‌ای به عظمت و اقتدار نظام خدشه‌ای وارد کنند چراکه مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با فتنه‌گران مبارزه کردند و از ریشه آنان را سوزاندند و هیچ‌گاه فریب توطئه‌های تبلیغات رسانه‌ای بیگانگان را نخواهند خورد.

رئیس مرکز بزرگ شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: اگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی در خواب خیالی خود فکر می‌کنند که می‌توانند با به‌وجود آوردن موج‌ها و محاصره اقتصادی و در تنگنا قرار دادن مردم و تحریم‌ها بتوانند اهداف خود را تحقق ببخشند، بسیار ساده‌اندیشی و خیال خام کرده‌اند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان چشم دیدن اقتدار و عظمت نظام مردمی را ندارند.

ماموستا بهمنی با بیان اینکه دشمنان همیشه در مناطق سنی‌نشین و مرزی کشور به‌دنبال انحراف جوانان از مسیر نظام هستند، خطاب به مسئولان توصیه کرد که در راستای خدمتگزاری به کُرد‌ها تلاش بیشتری کنند چراکه تمام مردم شیعه و سنی کردستان مدافع امنیت و آسایش مردم هستند و در طول این ۴۰ سال، تعهد و وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده‌اند.

رئیس مرکز بزرگ شهرستان سنندج خطاب به جوانان گفت: گرچه مردم کردستان با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند، اما از جوانان دلیر این مرز و بوم درخواست داریم همانند همیشه فریب شبکه‌های مجازی و تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند نظام را نخورند و قاطعانه پاسخ «نه» به فتنه‌گران بدهند و همکاری خود را با نظام ادامه بدهند.

ماموستا بهمنی یادآور شد: تمام ملت ایران پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند و پیش از آن که خطری متوجه نظام شود، همانند نهم دی ماه سال ۸۸ به صحنه می‌آیند و هزاران حماسه دیگر خلق خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها