تاجزاده: بعد از ۲۰ سال هیچ سرنخی پیدا نشده که حرکت دانشجویان سازماندهی شده باشد

کد خبر: 913625

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تا الان بعد از ۲۰ سال هیچ سرنخی پیدا نشده که این حرکت دانشجویان حرکتی سازماندهی شده برای از بین بردن آبروی جمهوری سلامی بوده اس

تاجزاده: بعد از ۲۰ سال هیچ سرنخی پیدا نشده که حرکت دانشجویان سازماندهی شده باشد

خبرگزاری فارس: مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب ظهر امروز در مناظره‌ای که میان وی و علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس برگزار شد اظهار داشت:جامعه ما بشدت نیازمند گفتگو هست و‌ای کاش هرچند در صدا وسیما و رسانه‌های داخلی انجام شود.

وی افزود: صدا وسیما از این جهت در طول ۲۰ سال چنان ضعیف عملکرده که به زیان ده‌ترین نهاد عمومی کشور تبدیل شده است.

تاجزاده با بیان اینکه من تمایل داشتم این بحت در دانشگاه انجام شود، ولی آقای زاکانی مایل نبود گفت: در مورد ۷۸ معتقدم برای کشف حقیقت باید بدون تسامح اتفاقات را نقد کنیم، ولی برای آینده به حداکثر تسامح معتقدم و باید از سرمایه و تخصص همه ایرانیان استفاده کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه هیاتی به پیشنهاد خاتمی برای اتفاقات ۱۸ تیر در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد گفت: در آن جمع که کمتر ۱۰ روز پس از ۱۸ تیر تشکیل شده بود بعد از تحقیقات مفصل میدانی و ... نهایتا گزارشی ارائه شد که در اختیار رهبری گذاشته شد و برای اولین بار از رادیو و تلویزیون خوانده شد.

تاجزاده با بیان اینکه صحبت‌های چند دقیقه‌ای زاکانی چند دروغ دارد تصریح کرد: اولین سوالی که در آن کمیته مطرح کردیم این بود که این راهپیمایی جدید است که قبلا هم اتفاق افتاده و نتیجه آن شد که حداکثر ۱۴ مورد در همان سال تجمع اتفاق افتاده است.

وی افزود: تا الان بعد از ۲۰ سال هیچ سرنخی پیدا نشده که این حرکت دانشجویان حرکتی سازماندهی شده برای از بین بردن آبروی جمهوری سلامی بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها