سلیمی: شورای نگهبان سیاسی کار نیست

کد خبر: 975817

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه شورای نگهبان سیاسی کاری نمی‌کند، گفت: شورای نگهبان در بررسی صلایحت‌ها فرا جناحی عمل می‌کند.

سلیمی: شورای نگهبان سیاسی کار نیست

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به برخی از حاشیه‌سازی‌ها علیه شورای نگهبان درباره برررسی صلاحیت کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: زیر سوال بردن اصل نظارت شورای نگهبان کار درستی نیست. اعضای شورای نگهبان افراد معتقدی هستند و در بررسی صلاحیت‌ها فراجناحی عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همواره آمادگی شنیدن اعتراضات و بررسی مجدد صلاحیت کاندیدا‌های رد صلایحت شده را دارد، افزود: اتهاماتی که به شورای نگهبان زده می‌شود بی‌اساس و بی‌مبنا بوده و بعضا برای فضاسازی علیه این نهاد و تخریب شورای نگهبان است.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان سیاسی کار نیست و فراجناحی عمل می‌کند، ادامه داد: شاهد هستیم که در بین کاندیدا‌های رد صلاحیت شده هم از نامزد‌های اصولگرایان و هم از نامزد‌های اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شده نیز وجود دارند.

سلیمی با بیان اینکه شورای نگهبان در موضوع بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها معیار‌های خاصی دارد که از آن‌ها عدول نمی‌کند، اضافه کرد: قطعا شورای نگهبان مدارک و مستنداتی از کاندید‌های رد صلاحیت شده در اختیار داشته که آن‌ها را رد صلاحیت کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها