حلقه ازدواج زمردی، 7 راه برای بزرگتر نشان دادن آن بدون هزینه ای بیشتر

کد خبر: 1130854

شما دوست دارین حلقه ازدواج ظریفی داشته باشین یا یک حلقه بزرگ و درخشان که توجه همه رو به خودش جلب کنه؟

 

اگر جزو دسته ی دوم هستین، ما اینجا براتون یکسری نکته ی خوب داریم تا بدون اینکه بخواین دست تو جیبتون بکنین و پول اضافه تری خرج کنین، حلقه ازدواجی بخرین که درشتتر به نظر برسه!

  • به برش الماس توجه کنید

اگر به دنبال خرید یک حلقه ازدواج الماس هستید و میخواهید الماس روی انگشترتان تا حد امکان بزرگ به نظر برسد، از نوع و مرغوبیت برش آن غافل نشوید!

مردم اکثرا تصور می کنند که تنها چیزی که باعث بزرگتر نشان دادن الماس می شود افزایش وزن یا قیراط آن است، اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. عوامل زیادی در بزرگ نشان دادن یک الماس تعیین کننده هستند، عوامل مختلفی مثل کیفیت برش الماس.

اما چگونه افزایش کیفیت برش الماس باعث بزرگتر نشان دادن آن می شود؟

وقتی یک الماس درخشش فوق العاده و زیادی داشته باشد بزرگتر به نظر می رسد و درخشش، ارتباط مستقیمی با کیفیت برش دارد. مقدار کمی نا هماهنگی و عدم تقارن در برش کافی است تا از درخشندگی الماس حلقه ازدواج ما کم شود.

برای اطمینان از داشتن یک الماس با تراش حرفه ای می توانید از کالکشن حلقه ازدواج زمردی انتخاب کنید. جواهری زمردی (zomorodi.com) یک جواهری با سابقه و تجربه ی بالا است که نه تنها از الماس های با کیفیت و شناسنامه دار در کارهایش استفاده می کند، بلکه از افراد ماهر و خبره ای برای تراش این سنگ های ارزشمند کمک می گیرد.

  • شکل الماس خود را هوشمندانه انتخاب کنید

یکی دیگر از مواردی که بزرگ یا کوچک به نظر رسیدن الماس و حلقه ازدواج شما را تحت تاثیر قرار می دهد، شکل الماس است.

الماس ها را می توان به اشکال مختلفی مانند گرد، مارکیز (marquise) یا بیضی (oval) برش داد. اما باید دقت کنیم که هر شکل از برش الماس، جرم خود را به طور متفاوتی توزیع می کند. بعضی از شکل های الماس جرم بیشتری را روی سطح خود پخش می کنند که باعث می شود در حالت قیراط برابر، بزرگتر از برش های دیگر به نظر برسند.

آیا می دانید کدام یک از شکل ها بزرگتر به نظر می رسند؟

همیشه به خاطر داشته باشید که این 4 برش الماس از بقیه ی برش ها بزرگتر به نظر می رسند:  الماس با برش مارکیز، گلابی یا اشکی (pear)، بیضی و امرالد (emerald).

اگر به ظاهر انگشتر های کلاسیک برای حلقه ازدواجتان علاقه دارید می توانید به جای برش برلیان از برش بیضی استفاده کنید. در این حالت هم شما ظاهر کلاسیک الماس را حفظ کرده اید و هم در قیراط یکسان، الماس درشت تری در دستانتان خواهید داشت.

  • کاهش رنگ و شفافیت را در نظر بگیرید

برخلاف نوع و کیفیت برش الماس، درجه خلوص یا همان شفافیت (clarity) و میزان رنگ الماس تاثیری بر روی درشت تر به نظر رسیدن آن ندارد. در نتیجه اگر بزرگتر به نظر رسیدن الماس روی حلقه ازدواج، اولویت شما است، می توانید در فاکتورهای دیگر کمتر حساسیت به خرج دهید. اما فراموش نکنید که برش الماستان باید با کیفیت باشد.

با صرفه جویی در مبلغ به واسطه ی انتخاب نوع الماس با درجه خلوص کمتر یا دارای مقداری رنگ (که با چشم غیر مسلح مشخص نیست) می توانید الماس درشت تری را انتخاب کنید.

  • از حلقه ازدواج هیلو (Halo) غافل نشوید

یکی از راه هایی که خطای دید ایجاد می کند و باعث بزرگتر دیده شدن الماس مرکزی انگشترتان می شود مدل حلقه هیلو است.

هیلو شباهت زیادی به انگشتر تک نگین یا سولیتر (Solitaire) دارد اما دور الماس درشت مرکزی در این مدل با هاله ای از الماس های سایز کوچک تزئین شده است و باعث بزرگتر به نظر رسیدن انگشتر می شود.

الماس های دور سنگ قیمتی مرکزی چون سایز کوچکی دارند قیمت خیلی بالایی نخواهند داشت و با خرید آن به جای یک حلقه ازدواج با الماس درشت تر، مقدار زیادی پول ذخیره خواهید کرد.

گالری حلقه ازدواج زمردی چندین مدل جذاب و متنوع از انگشترهای هیلو دارد که می توانید در لینک زیر آنها را ببینید:

https://www.zomorodi.com/fa/collections/1019/halo-collection

  • پایه ی انگشتر خود را ظریف انتخاب کنید

راه دیگری که می توانید به کمک آن الماس روی انگشتر خود را بزرگتر نشان دهید آن است که از پایه انگشتر و شاخک های نگه دارنده ی الماس کوچکتر و ظریف تری استفاده کنید.

این کار باعث می شود تا الماس روی حلقه ازدواج شما در مقایسه با پایه آن بزرگتر به نظر برسد.

  • از پایه ی انگشتر سفید و براق استفاده کنید

بعضی از فلزات گرانبها می توانند حلقه ازدواج یا حلقه نامزدی شما را بزرگتر از بقیه نشان دهند! فلزاتی به رنگ روشن، یعنی پلاتین و طلای سفید (به خصوص طلای 18 عیار سفید)!

یک فلز سفید و براق مثل طلا سفید، الماس مرکزی حلقه ازدواج شما را مثل یک آینه در خودش منعکس می کند و آن را بزرگتر نشان می دهد.

طلای سفید می تواند گزینه ی بهتری نسبت به پلاتین باشد چون هم انعکاس بهتری به نسبت پلاتین دارد و هم ارزانتر است که باعث می شود بتوانید پول بیشتری بر روی افزایش سایز الماس خود بگذارید.

  • حلقه خود را تمیز نگه دارید

آخرین نکته ما شاید ساده ترین نکته در این لیست باشد. اگر می خواهید حلقه نامزدی شما هر سال کوچکتر از قبل به نظر نرسد، همیشه آن را تمیز نگه دارید. همانطور که در اولین مورد هم به شما گفتیم، هرچه حلقه ازدواج شما درخشان تر باشد، بزرگتر به نظر می رسد و شما با تمیز نگه داشتن حلقه ی خود باعث می شوید که درخشش حفظ شود.

با گذشت زمان، الماس ها و فلزات گرانبها، روغن و کثیفی را در خود جمع می کنند که باعث کدر شدنشان می شود. در نتیجه برای درخشش حلقه ازدواج خود، باید آن را به طور مرتب تمیز کنید.

به طور معمول هم بهتر است که هر 6 ماه حلقه ی خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن آن هم کافی است که آن را به جواهری ای که از آن خرید کرده اید ببرید. البته روش های خانگی مثل شستن با آب گرم و صابون و به کمک یک مسواک نرم هم وجود دارد، اما انگشتر شما به هر از گاهی تمیز شدن درست و حسابی و حرفه ای توسط جواهرسازان هم احتیاج دارد.

در نهایت همیشه سعی کنید که از جواهری های معتبر خرید کنید تا نه تنها از جواهرات مرغوب استفاده کنند بلکه با تجربه ای که دارند بتوانند شما را در خرید، به درستی راهنمایی کنند.

یکی از ویژگی های جواهری زمردی هم دقیقا همین مورد است. آنها با دانش تخصصی و تجربه ی چندین ساله ای که دارند با صبر و حوصله، به شما در انتخاب بهترین حلقه ازدواج زمردی متناسب با بودجه تان کمک می کنند.

تنوع گالری حلقه ازدواج زمردی چه در طراحی، چه در نوع سنگ قیمتی و چه در برش سنگ ها بسیار زیاد است و شما مطمئنا می توانید با یک راهنمایی درست، به بهترین نتیجه برسید. اگر حلقه ازدواج مناسب شما در این جواهری وجود نداشت، می توانید به آنها سفارش ساخت طرح دلخواهتان را هم بدهید.

قبل از سر زدن به گالری زمردی حتما شبکه های اجتماعی و مدل های آنها را بررسی کنید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر نیاز به مشاوره ی تلفنی داشتید، می توانید با شماره های زیر با گالری زمردی در تماس باشید:

021-55622715

09121509364

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها