این عکس هدیه تهرانی جهانی شد

کد خبر: 1129627

هدیه تهرانی به عنوان یکی از نامزد های زیباترین زن سال ۲۰۲۲ از سوی نشریه اینترنتی TC Candler انتخاب و معرفی شد.

این عکس هدیه تهرانی جهانی شد

هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است. هدیه تهرانی محبوب ترین بازیگر زن ایرانی است. هدیه تهرانی 49 سال دارد. هدیه تهرانی یکبار ازدواج و طلاق گرفته است. هدیه تهرانی به عنوان یکی از نامزد های زیباترین زن سال ۲۰۲۲ از سوی نشریه اینترنتی TC Candler انتخاب و معرفی شد. تاکنون چند چهره ایرانی دیگر هم از سوی این نشریه به عنوان نامزد های زیباترین زن و جذاب ترین مرد سال ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند .

بیوگرافی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران است . هدیه تهرانی بازیگر سینما ، عکاس و فعال اجتماعی است. هدیه تهرانی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بصورت اتفاقی در ۲۴ سالگی وارد بازیگر شد و هدیه تهرانی در دهه هشتاد بعنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینما درخشید. پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی (مکانیک) و مادرش خانم میرزایی هر دو بزرگ شده وساکن گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام هیلدا دارد.

هدیه تهرانی

منزل هدیه تهرانی

در دکوراسیون منزل هدیه تهرانی از فرش های ایرانی استفاه شده است.امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند،چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد،وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنندانتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت.دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها