آل‌هاشم: ‌بعد از جنگ قره‌باغ شانه‌های مرزدارانمان را بوسیدم

کد خبر: 1051609

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه گره زدن سرنوشت کشور به کدخدا و چشم امید داشتن به رفع تحریم‌ها خسران است، گفت: با تبدیل این خطه به کارگاه تولید، برای بی اثر کردن تحریم‌ها گام مهمی برداشتیم.

آل‌هاشم: ‌بعد از جنگ قره‌باغ شانه‌های مرزدارانمان را بوسیدم

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار و تجدید پیمان مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری که به مناسبت سالروز قیام تاریخی 29 بهمن 1356 تبریز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه اتفاقات سال گذشته چهره واقعی کشورهایی که تظاهر پیشرفت را داشتند، عیان کرد اظهار داشت: کشورهای مدعی، حتی در تدفین کرونایی‌های خود درماندند درحالی که در ایران با بسیج مردمی حماسه همدلی خلق شد.

وی تاکید کرد: مردم آذربایجان که از کلام ولی امر خود نشان خوش نامی عزت ملی و دینی دریافت کرده و بهنگامی و پیشقراولی مشهورند در نهضت همدلی و مواسات از نیمه شعبان هم با پیشتازی در این عرصه به ندای رهبری لبیک گفته و همه نهادهای مسئول پای کار آمدند به طوری که ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت به ستاد پشتیبانی از جبهه سلامت تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه کارخانجات استان چرخه تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک را به تولید حداکثری رساندند و به جهادگران عرصه تولید خداقوت رهبری را رساندیم، گفت: با پیشتازی روحانیون و بسیج، مساجد به کانون شناسایی محرومان و تامین و توزیع اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه با تاکید بر حفظ کرامت نیازمندان تبدیل شد.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه با این اقدامات، بارقه‌های امید را در شرایط شکننده کرونا زنده کرد، افزود: این تلاش، با روحیه و تفکر بسیج احیا شد.

وی حضور به موقع و جهادی روحانیون در عرصه ساماندهی شرعی متوفیان کرونا که مورد عنایت ولی امر مسلمین جهان قرار گرفت را یادآور شد و خاطر نشان کرد: حوزه علمیه و روحانیون در کنار سایر اقشار، نقش فعالی در مبارزه مردمی با کرونا داشتند و از مساجد، مدیریت محله‌ای مبارزه با کرونا مدیریت شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه گره زدن سرنوشت کشور به کدخدا و چشم امید داشتن به رفع تحریم‌ها خسران است، گفت: با تبدیل این خطه به کارگاه تولید، برای بی اثر کردن تحریم ها گام مهمی برداشتیم و در تامین اقلام مورد نیاز کشور و اقتصاد، جایگاه تبریز را احیا کردیم.

آل‌هاشم با بیان اینکه در جنگ قره‌باغ که با تاسی از سیاست رهبری که فصل‌الخطاب سیاست خارجی بود، نمایندگان رهبری در 4 استان شمالغرب، مواضع حضرتعالی را در ایران و آذربایجان تبیین کردند که بازتاب ارزشمندی داشت، افزود: در کمترین فاصله از خاتمه جنگ، با حضور در مرز، شانه‌های مرزدارانمان را بوسیدم و از حراست از مرزهای کشور قدردانی کردم.

وی افزود: به پاس سال‌های متمادی حشر و نشر شهید سلیمانی با مردم و مدافعان حرم آذربایجان، دانشنامه شهید سلیمانی با همت فرهیختگان استان برای اولین بار در کشور تدوین و منتشر شد.

امام جمعه تبریز، پیشتازی آذربایجان در عرصه های مختلف را محصول وفاق و همدلی مسئولین استان و مردم برای فراهم کردن زمینه خدمت شایسه به مردم استان دانست و ابراز داشت: امیدوارم این اقدامات مرضی رضای خداوند و مشمول دعای امام زمان و رهبری عزیز باشد.

وی تصریح کرد: عهد دوباره می بندیم که آذربایجان بی واهمه تا پای جان ایستاده و تیغ فتوت خود را برای حراست از کیان ایران و ولی امر به خون صیقل داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها