خلیلیان: ضعیف‌ترین دولت را تجربه کردیم

کد خبر: 1070984

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه برای حل مشکلات باید رئیس‌جمهور کارآمدی را انتخاب کنیم، گفت: ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب را در 8 سال اخیر تجربه کردیم.

خلیلیان: ضعیف‌ترین دولت را تجربه کردیم

فارس: صادق خلیلیان عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با بیان اینکه دولت ۸ ساله روحانی عملکرد خوبی نداشته و شعار و وعده های این دولت محقق نشده است، گفت: انتخابات در روند توسعه کشور نقش بزرگی دارد چون اتکا نظام ما بر پشتیبان مردم بوده که از ابتدای انقلاب تا کنون ادامه داشته است.

وی افزود: انتخابات یک نوع طراوت در نظام سیاسی محسوب می شود به همین دلیل مردم برای شکل دهی آینده سیاسی در صحنه انتخابات حضور پیدا می کنند در واقع در این شرایط حساس مردم با حضور خود سرنوشت کشور را رقم می زنند.

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با بیان اینکه انتخابات در روند توسعه کشور نقش بزرگی دارد، تصریح کرد: دولت ۸ ساله روحانی عملکرد خوبی نداشت و بعد از انقلاب ضعیف ترین و منفعل ترین دولت را در زمان دولت تدبیر و امید تجربه کردیم، دولتی که تورمی و فاصله طبقاتی ای را رقم زد که در ۷۰ سال گذشته  بی سابقه بوده است.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: امروز مردم برای تغییر و شکل دهی آرایش سیاسی کشور باید حضور فعال و چشمگیری در انتخابات داشته باشند تا دولتی کارآمد روی کار بیاید که مسوولان آن شبانه روزی تلاش کرده و با کارنامه خوب مشکلات جامعه و کشور را حل کنند. مردم باید با انتخاب صحیح فردی را روی کار بیاورند که توانایی رفع مشکلات اقتصادی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران باید متکی به مردمی سازی شود، ادامه داد: سیاست های غلط دولت تدبیر و امید اقتصاد کشور را در وضعیت نامطلوبی قرار داد. دولت فعلی راهبرد متنوع و متناسب با شرایط کشور را طراحی نکرد و متاسفانه تنها به مذاکره با آمریکاو برجام متکی بود و راهبرد جایگزینی نداشت.

خلیلیان گفت: اشتباه راهبردی دولت فعلی ۸ سال فرصت های کشور را از بین برد. دولت آینده باید با اتکا به ظرفیت داخل اقتصاد، معیشت و جهش تولید را به معنای واقعی کلمه رقم بزند. اگر برجام به نتیجه رسید که باعث هم افزایی می شود و اگر هم نرسید با استفاده از توان داخلی می توان کشور را مدیریت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها