مخالفت کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش‌ و‌ پرورش

کد خبر: 1109838

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی گزارشی در صحن مجلس با «مسعود فیاضی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مخالفت کرد.

مخالفت کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی آموزش‌ و‌ پرورش

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گزارش که در صحن علنی امروز مجلس پیرامون بررسی صلاحیت «مسعود فیاضی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم قرائت شد، اعلام کرد: با این گزینه مخالف است.

 در این گزارش آمده است: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه های کشور از نظر تعداد  ادارات مستقل شهرستان و منطقه و حجم بالای نیروی بکار و حساس ترین نهاد در تربیت فرزندان جامعه کشور است. پرواضح است  مدیریت آموزش و پرورش کشور  با حدود یک میلیون سرمایه انسانی فرهیخته  به تعلیم و تربیت فرزندان جامعه مشغول می باشند امری بسیار مهم و حساس است.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: نیاز امروز جامعه عملیاتی شدن سند تحول  با در نظر گرفتن شرایط روز است که نیازمند مدیران هوشمند است و لازم است وزیر آموزش و پرورش به سرعت و دقت به ارائه برنامه های اجرایی و عملی بپردازد و با شناسایی موانع در جهت رفع آنها گام بردارد با توجه به اهمیت موضوع  کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری با دقت و وسواس خاص صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را بررسی کرد.

در این گزارش با اشاره به سابقه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، آمده است: او از جامعه معلمان نبوده و سابقه تدریس نداشته  و در نتیجه گیری ضمن احترام به سوابق پژوهشی نسبت به معرفی او با توجه به بررسی دقیق کمیسیون آموزش با پیشنهاد تصدی ایشان مخالفت کرده است.  / مهر

تکمیل می‌شود...

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها