در کمیسیون اقتصادی مجلس چه گذشت؟

کد خبر: 1126411

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از اقدامات و برنامه‌های نظارتی این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

در کمیسیون اقتصادی مجلس چه گذشت؟

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه ذبیح الله خدایان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه معاونانش در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کردند، اظهار داشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارشی از اقدامات و برنامه های نظارتی این سازمان در مورد مسائل اقتصادی کشور اعم از بورس، فرارهای مالیاتی، صنایع خودروسازی و بانک مطرح کرده و سپس در زمینه آسیب شناسی آنها مواردی را ارائه کرد.

وی  ادامه داد: ادامه جلسه رییس مجتمع قضایی رسیدگی به دعاوی تجاری نیز در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از اهداف و برنامه های این مجتمع قضایی که به صورت تخصصی به حوزه تجاری و بازرگانی می پردازند ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه از آغاز فعالیت مجتمع قضایی حدود یک سال می‌گذرد و به نوعی نوپا است، اقدامات خوب و مثبتی را انجام داده شده. از طرفی با توجه به اطمینانی که اینگونه رسیدگی مجتمع می‌تواند به سرمایه‌گذاران خارجی دهد، تشویق خوبی برای سرمایه‌گذاران نیز خواهد بود.

مرحبا تصریح کرد: در این نشست نمایندگان در جریان عملکرد مجتمع رسیدگی به دعاوی تجاری قرار گرفتند و سپس مقرر شد، بازدیدهایی با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این مجموعه توسط نمایندگان صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: همچنین برخی از مسئولان مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در کمیسیون حضور یافتند و هماهنگی‌‎های برای رسیدگی به مسائل کارشناسی انجام شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها