ورود مجلس به ادغام طرح‌های تحقیق و تفحص از بانک‌ها

کد خبر: 1115532

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی و دولتی در جلسه آتی این کمیسیون خبر داد.

ورود مجلس به ادغام طرح‌های تحقیق و تفحص از بانک‌ها

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مثبت ادغام تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی در حصول نتیجه مطلوب، بیان کرد: به احتمال قوی در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی بحث ادغام دو تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های خصوصی و دولتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های خصوصی و دولتی می تواند منجر به شکل گیری یک تیم منسجم و کارشناسی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با ادغام این دو طرح دست یابی به هدف واحد آسیب شناسی از عملکرد بانک‌ها سریع‌تر حاصل خواهد شد. چرا که بدین ترتیب یک تیم واحد برای تحقیق و تفحص تعیین شده و کار به صورت کارشناسی و در زمان بندی کوتاه تر به نتیجه می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و دولتی هم از لحاظ منابع مالی و هم از لحاظ زمان مطلوب تر بوده و با تهیه یک نقشه راه جامع ما را زودتر به هدف خواهد رساند.

سلیمی در پایان گفت: قرار بود در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته کمیسیون اقتصادی این موضوع بررسی شود که فرصت نشد و به احتمال زیاد در جلسه آتی کمیسیون موضوع مورد بحث قرار خواهد گرفت./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها