نماینده مجلس: بزرگترین سرمایه امروز کشور در حوزه امنیت است

کد خبر: 1128339

عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نجات منطقه از خطر آمریکا و گروه‌هایی مانند داعش است و امنیت موجود در منطقه، مدیون حضور مقتدرانه کشورمان در خطوط مقدم مقابله با تروریست‌هاست.

نماینده مجلس: بزرگترین سرمایه امروز کشور در حوزه امنیت است

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه امنیت، ثبات و اقتدار نظامی اظهار داشت: تجربه 40 ساله مقاومت مردم ایران در برابر استکبار جهانی، بزرگترین سرمایه امروز کشور در حوزه امنیت است و امروز در میان کشورهای غرب آسیا شاید تنها کشور برخوردار از امنیت، ایران باشد.

وی افزود: این دستاورد در سایه امنیتی است که رزمندگان ما در تمام این 40 و چند سال و مدافعان حرم و مدافعان امنیت به دست آورده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ما در چهار دهه گذشته سنگین‌ترین تهدیدها را پشت‌سر گذاشته و در عین حال که در مقابل تهدیدها قاطعانه ایستاده، همه را به برادری و مودت توصیه کرده است.

دشتی اردکانی تصریح کرد: ما در عین حال که منادی وحدت و صلح هستیم اما درباره خطوط قرمز امنیتی خودمان با هیچ کشوری تعارف و ملاحظه نداریم، چه آمریکا باشد و چه قدرت‌های مرتجع منطقه.

وی رمز امنیت امروز جمهوری اسلامی را اتکا به مردم خواند و گفت: اگر مردم در این 43 سال در کنار نظام اسلامی نبودند، این امنیت به دست نمی‌آمد؛ علاوه بر آن رهبری دینی و ولایت فقیه عامل ثبات‌بخش و امنیت‌آفرین برای کشورمان بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس تصریح کرد: امروز هم همه اقوام و مذاهب باید در کنار هم باشند و هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی که واقعیت است و باید برطرف شود، اما تا زمانی که همه اقوام و مذاهب در کنار هم باشند، این امنیت همچنان استمرار دارد و زیر سایه این امنیت و ثبات می‌توان به استقلال همه جانبه دست یافت.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: الگوی امنیتی ایران در سال‌های اخیر این بوده است که منطقه را از خطر وجود آمریکا و گروه‌هایی مانند داعش نجات دهد و این امنیت کم‌نظیر، مدیون حضور مسئولانه و مقتدرانه مدافعان امنیت کشورمان در خطوط مقدم مقابله با دشمنان بوده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها