جوکار: توطئه‌های معاندین را با روایت صحیح خنثی کنیم

کد خبر: 1128411

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت:‌ باید با روایتگری صحیح و ارائه اطلاعات دقیق از پیشرفت‌های صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب مانع از انحراف افکار عمومی توسط رسانه‌های معاند و بیگانه شویم.

جوکار: توطئه‌های معاندین را با روایت صحیح خنثی کنیم

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد دیکتاتوری رسانه‌ای دشمن گفت: دشمنان ما به اسم دسترسی آزاد به اطلاعات یکسری اخبار و اطلاعات مدیریت شده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و اگر کسی در فضای مجازی اطلاعاتی را ارائه کند که خلاف میل و اهداف آنها باشد در فضای رسانه‌ای او را سانسور و مسدود می‌کنند.

وی افزود: باید رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی روایت درست و دقیقی از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب به مردم ارائه کنند و اجازه ندهند که رسانه‌های دشمن با سیاه‌نمایی علیه کشور و نظام افکار عمومی را به انحراف بکشند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را در حوزه رسانه‌ای به کار گرفته‌اند تا با ارائه اطلاعات دروغ در مورد پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور از زمان پیروزی انقلاب تاکنون فضای ناسالم علیه کشور و نظام را در جامعه ایجاد کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه و معاند سعی دارند تا با بزک کردن چهره رژیم پهلوی و اخیراً هم چهره ساواک اینگونه القا کنند که وضعیت کشور در قبل از پیروزی انقلاب بهتر از حال حاضر بوده و به تطهیر رژیم طاغوت بپردازند.

وی در پایان گفت: همه تشکل‌ها و رسانه‌ها باید با روایتگری صحیح و ارائه اطلاعات دقیق از اقدامات صورت گرفته در کشور به شفاف‌سازی در این حوزه بپردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها