طرح حمایت قضایی از واحدهای تولیدی کلید خورد

کد خبر: 1142042

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس طرح حمایت قضایی از واحدهای تولیدی را کلید زده و در این طرح اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی به بانک‌ها را نخواهد داد.

 طرح حمایت قضایی از واحدهای تولیدی کلید خورد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی با تأکید بر رفع موانع ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور اظهار داشت: فرامین و منویات مقام معظم رهبری در مورد تولید، دانش‌بنیان و اشتغال باید به معنای واقعی توسط مجلس و دولت پیگیری شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی به تصویب و تسهیل قانون کسب‌وکار در مجلس اشاره کرد و افزود: با تصویب قانون کسب‌وکار و مهر تأیید شورای نگهبان، امضاهای طلایی از برخی وزارتخانه‌ها و ادارات که مسیر تولید را سد کرده بود برچیده شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در کشور، تصریح کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس طرح حمایت قضایی از واحدهای تولیدی را کلید زده است و براساس این طرح اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی به بانک‌ها را نخواهد داد.

نوروزی ابراز داشت: مجلس راهکارهایی را برای عدم تخلیه و تعطیلی واحدهای تولیدی ارائه کرده و کمیسیون قضایی با تصویب تخصصی و رأی مجلس اجازه برچیده شدن واحدهای تولیدی را نخواهد داد و همچنین بانک‌ها به حق و حقوق خود می‌رسند.

وی گفت: سازمان محیط زیست، بهداشت، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برای ایجاد واحدهای تولیدی نباید سنگ‌اندازی کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند کشور را از برخی وابستگی‌ها به کشورهای بیگانه بی‌نیاز کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان به واردات فناوری‌های نوین به کشور تأکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در صادرات کالاهای غیرنفتی بسیار ظرفیت بالایی است و وزارت صمت باید در این حوزه گام‌های بزرگی برداشته و از جوانان نخبه بهره‌ ببرد.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها