عضو کمیسیون امنیت ملی: تحریم های اخیر برای امتیازگیری برجامی است

کد خبر: 1156615

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم های اخیر که هم راستا با مذاکرات هسته ای انجام می شود، صرفا جنبه روانی داشته و برای امتیازگیری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی: تحریم های اخیر برای امتیازگیری برجامی است
شهریار حیدری در واکنش به تحریم شبکه فروش محصولات پتروشیمی ایران از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، گفت: تحریم های اخیر که هم راستا با مذاکرات هسته ای انجام می شود، صرفا جنبه روانی داشته و برای امتیازگیری است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاخ سفید از خنثی شدن تحریم ها و محدودیت های ظالمانه‌شان علیه تهران عصبانی هستند، اظهار کرد: در واقع به وضوح می توان شکست هژمونی آمریکا در عرصه بین الملل را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه نفت و محصولات پتروشیمی ایران تاکنون به فروش رفته و تحریم ها نتوانسته تاثیر خاصی بر آنها بگذارد، ادامه داد: در واقع غربی ها خصوصا آمریکایی ها به خوبی می دانند که بازارهای بین المللی به نفت ایران نیاز جدی دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مقامات کاخ سفید، افزود: اعمال تحریم های جدید علیه ایران و دم زدن از علاقه مندی برای بازگشت به برجام، بیانگر تناقض در رفتار و سیاست در قابل ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی سیاستمداران آمریکایی باید بدانند ایران برای تامین منافع ملی خود هیچگاه کوتاه نخواهد آمد و در این راستا هیج تحریمی نمی تواند مانع آنها باشد./حانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها