واکنش نماینده مجلس به فشار اصلاح‌طلبان برای توافق

کد خبر: 1171193

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به فشارهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان به دولت برای تسریع در به نتیجه رساندن مذاکرات وین گفت: اصلاح‌طلبان در توافق با غرب به‌دنبال منافع جناحی خود هستند نه منافع ملت.

واکنش  نماینده مجلس به فشار اصلاح‌طلبان برای توافق

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشار اصلاح‌طلبان به دولت برای تسریع در توافق با غرب گفت: اصلاح طلبان هم خود تحصیل‌کرده غرب هستند و فرزندان آنها هم در غرب تحصیل می‌کنند و در توافق هم به دنبال منافع شخصی خود هستند نه منافع ملت ایران.

وی افزود: ما در توافق با غرب به دنبال تأمین منافع ملت ایران هستیم و باید در این توافق ضمن برداشته شدن همه تحریم‌ها، تضمین‌های لازم از طرف مقابل برای انجام تعهداتش گرفته شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دولت آقای روحانی با عجله و سر از پا نشناخته بتن در راکتور اراک ریخت و فعالیت‌های هسته‌ای را تعطیل کرد و اورانیوم‌های غنی شده از کشور خارج شد و با وجود همه این‌ها غرب، نه تنها حاضر به انجام تعهداتش در توافق برجام نشد بلکه تحریم‌ها را نیز بیشتر کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: رفتار غرب در توافق با دولت آقای روحانی نشان داد که نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کرد و باید تضمین‌های لازم را از آنها برای انجام تعهداتشان گرفت.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس افزود: اولویت ما در روابط اقتصادی کشورهای منطقه و به طور کل کشورهای شرقی هستند و اگر هم بنا باشد که ما با غرب مراودات داشته باشیم باید دقت لازم در آن صورت گیرد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها