حضور اعضای کابینه در جلسه رای اعتماد مرتضوی

کد خبر: 1180700

جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

حضور اعضای کابینه در جلسه رای اعتماد مرتضوی

در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی که با دستور بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری در صحن مجلس حضور یافتند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه امروز مجلس نیز حضور افراد نامبرده را خیر مقدم گفت./ ایسنا

موافقت کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس با برنامه‌های صولت مرتضوی

کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس شورای اسلامی موافقت خود را با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کار اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون درباره برنامه‌های سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت و موافقت این کمیسیون با صلاحیت مرتضوی را اعلام کرد.

در ادامه جلسه، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هم موافقت اعضای کمیسیون متبوع خود با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام کرد.

احراز صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت کار توسط کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به برنامه‌های او در زمینه مبارزه با فساد برای کمیسیون اجتماعی احراز شد.

به گزارش مهر، حسن لطفی صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ مهر) در صحن علنی مجلس در جریان بررسی صلاحیت سیدصولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش کمیسیون اجتماعی در این باره را قرائت کرد و گفت: با عنایت به بررسی معیارهای عمومی، برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انطباق برنامه‌های وی با اسناد بالادستی، جلساتی که در کمیسیون اجتماعی برگزار شد و همچنین با توجه به توضیحات شفاهی او در نشست کمیسیون و استماع برنامه‌های وی به ویژه در زمینه مبارزه با فساد در سطوح مدیریتی و رسیدگی به دغدغه‌های مردم، کمیسیون اجتماعی صلاحیت صولت مرتضوی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احراز کرده و برنامه‌های او را کامل و مطلوب ارزیابی می‌کند.

در حال تکمیل....

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها