بوربور: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی10 نامه را به قوای سه گانه ارسال کرد

کد خبر: 1180813

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در راستای کمک به دولت سیزدهم جلسات متعدد در کمیته های جمعیت وفاداران برگزار گردید که جمع بندی جلسات تخصصی صدور 10 نامه به دولت سیزدهم، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و نهادهای ذیربط از طرف جمعیت بود.

 بوربور: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی10 نامه را به قوای سه گانه ارسال کرد

جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مهر 1401 در دفتر جمعیت با تلاوت آیاتی از قرآن کریم برگزار شد.

ابتدا حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از انتخابات پنجمین مجمع عمومی جمعیت کمیته های تخصصی اقتصادی, سیاسی و فرهنگی حقوقی تشکیل گردید. در راستای کمک به دولت سیزدهم نشست های تخصصی توسط اساتید و صاحبنظران و جلسات متعدد در کمیته های ذکر شده برگزار گردید که جمع بندی جلسات تخصصی صدور ده نامه به دولت سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نهادهای ذیربط از طرف جمعیت بود.نیاز است پیگیری این مکاتبات از طرف اعضا جمعیت صورت پذیرد.

در این جلسه مقرر گردید که مکاتبه با  قوه قضائیه توسط آقای حسینی و به صورت حضوری پیگیری شود. نتیجه مکاتبه جمعیت با ریاست محترم جمهور که توسط آقای منصوری پیگیری شده بود مورد استقبال ایشان قرار گرفته و تشکر نمودند.در خصوص مکاتبه جمعیت در مورد سند تحول دولت قرار بر این شد که امیدی پیگیری نمایند.

موضوع ارز ترجیحی و خروج دو برابری ارز دیگر موضوعی بود که جمعیت بررسی نموده و مقرر شد  فرزند آقای شریعتی نماینده مجلس پیگیری تا حصول نتیجه را انجام دهد.

در حوزه سکه و طلا اساتید دانشگاه جلسه ای برگزار نموده اند که گفته شده نباید نوسانات بازار در گرو سکه و طلا باشد. این نکته باید مورد توجه قرار گیرد راهکار مصوب توسط مجلس شورای اسلامی  و دولت محترم پیگیری گردد مانند کشورهای پیشرفته  طلا و ارز باعث تغییر در کالاهای اساسی در کشور نشود.

در خصوص نامه ای تنظیم شده که رو نوشت آن نامه توسط آقای شبیری پیگیری می گردد.

مکاتبه در خصوص عدم وابستگی به نفت و پیش بینی طرحی جامع توسط آقای حسینیان در اداره صمت ، کمیسیون صنایع و همچنین توسط وزیر  انجام و پیگیری شود.

در خصوص اصرار بر فروش لوازم یدکی با بارکد اصالت کالا توسط خود آقای بوربور پیگیری خواهد شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها