بوربور: برجام اصلاً توافقنامه نبود، یک سند استعمارگری بود

کد خبر: 1163573

دبیرکل جمعیت وفاداران با بیان اینکه دستگاه قضا باید افرادی که برجام را ایجاد کردند، محاکمه کند،گفت: اگر همین افراد با مأموریت قبلی و وابستگی به دشمن این کار را کردند، باید پاسخگو باشند.

بوربور: برجام اصلاً توافقنامه نبود، یک سند استعمارگری بود

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره موضع‌گیری اخیر رئیس دولت سابق پیرامون برجام، گفت: توافقی که در زمان حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق انجام شد، در نهایت مشخص شد که اصلاً متن این توافقنامه برجام خوانده نشده است و این اعتراف خودشان بود. در صورتی که شاهد رفتارهای نابخردانه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مجلس بودیم که قسم یاد کرد از لحظه امضای برجام، همه تحریم‌ها برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: خیلی از نمایندگان مجلس گریه کردند و خواستار بررسی متن شدند اما افرادی بی‌سواد، کسانی که در جوانی رنگ جبهه و جنگ را ندیدند و در خارج از کشور زندگی کردند، نمایندگان دلسوز را کاسبان تحریم خواندند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه «برجام اصلاً توافقنامه نبود، یک سند استعمارگری بود»، بیان کرد: واقعیت این است کسانی که وفادار به انقلاب و پاسدار به خون شهدا هستند، معتقدند که دستگاه قضائی باید افرادی که برجام را ایجاد کردند، محاکمه کند. اگر همین افراد با مأموریت قبلی و وابستگی به دشمن این کار را کردند، باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند؛ اما اگر صرفاً یک اشتباه بوده حداقل عذرخواهی کنند.

بوربور با طرح این پرسش که چرا کسی به این خیانت بزرگ رسیدگی نمی‌کند؟، گفت: ما اعتقاد داریم که مردم دلخور هستند و این موضوع را جمعیت وفاداران اعلام می‌کند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها