دیپلمات ایرانی: ایرانی‌ها نقش و مسئولیت حامیان تروریست‌ها را فراموش نمی‌کنند

کد خبر: 1182402

سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو عنوان کرد: مردم ایران نقش و مسئولیت کشورهایی را که به تروریست‌ها سرپناه، تدارکات و انگیزه داده‌اند، فراموش نمی‌کنند.

دیپلمات ایرانی: ایرانی‌ها نقش و مسئولیت حامیان تروریست‌ها را فراموش نمی‌کنند

«علی بحرینی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در توئیتی در پی اقدام تروریستی عصر چهارشنبه چهارم آبان ماه در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز نوشت: همه ملت ایران برای قربانیان حادثه تروریستی شیراز عزادارند.

وی تصریح کرد: ایرانی‌ها در برابر تروریسم متحد می‌ایستند و نقش و مسئولیت کشورهایی را که به تروریست‌ها سرپناه، تدارکات و انگیزه داده‌اند، فراموش نمی‌کنند.

عصر روز چهارشنبه چهارم آبان یک فرد مسلح با ورود به حرم مطهر شاهچراغ احمد بن موسی -علیهماالسلام- به سمت زائران شلیک کرد.

براساس آخرین آمار و تا این لحظه در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر شهید و ۲۶ نفر زخمی شده‌اند که یک زن و دو کودک هم جزء قربانیان‌ این اقدام تروریستی هستند. در همین زمینه خبرگزاری فرانسه و همچنین خبرگزاری رویترز اعلام کردند که داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفته است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در صفحه اینستاگرامش با بیان اینکه اطلاعات موثقی موجود است که دشمنان، پروژه چند لایه ناامن سازی ایران را طراحی کرده‌اند، گفت: اجازه نمی‌دهیم منافع و امنیت ملی ایران بازیچه دست تروریست‌ها و‌ مداخله‌گران خارجی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها