در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه می‌گذرد؟

کد خبر: 1200167

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه اقدام متقابل در برابر پارلمان اروپا با حضور وزیر امورخارجه و فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه غیر علنی مجلس خبر داد.

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه می‌گذرد؟

رحمت الله نوروزی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این جلسه به منظور محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شده است و وزیر امورخارجه و  فرمانده کل سپاه پاسداران در این جلسه حضور دارند. تعدادی از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند و پیرامون نحوه پاسخ به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا  در حال بحث و تبادل نظر هستیم.

وی ادامه داد: سپاه همواره بسترساز امنیت و آرامش بوده است. نه تنها در ایران بلکه در کل خاورمیانه و اروپا، سپاه پاسداران حافظ حقوق و امنیت انسان ها است. اروپایی ها جرات نمی کردند از ترس داعش سوار بر مترو شوند. سردار شهید سلیمانی، شهید حججی و شهید همدانی و سایر شهدای مدافع حرم برای حفظ آرامش و امنیت مبارزه کردند.

نماینده مردم علی آباد اظهار کرد: امروز آمریکا و دولت های غربی در جنگ ترکیبی که علیه ایران به راه انداخته اند قصد دارند مشکلاتی را برای ایران آغاز کنند اما کور خوانده اند.  همان طوری که امام فرمود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.  سپاه مظهر سازندگی و پیشرفت و امنیت و صلح بوده و ۸۰ میلیون ایرانی همه پاسدار هستند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها