ناامیدی سعید محمد از تغییر هیات رییسه با چاشنی تخریب و تهدید/ تلاش برای ورود به بهشت

کد خبر: 1291084

مصاحبه جدید سعید محمد علاوه بر اینکه نشانه ای از ناکامی آنها برای تغییر رییس مجلس آینده است نشانه ای از تفکر قدرت محور او و هم طیفی هایش هم می باشد. محمد در طول چند سال گذشته بدون ارائه برنامه و ایده صرفا به دنبال حضور در عرصه های مختلف قدرت و نهادهای سیاسی بوده که البته در این مسیر کامیابی نداشته است

ناامیدی سعید محمد از تغییر هیات رییسه با چاشنی تخریب و تهدید/ تلاش برای ورود به بهشت

گروه سیاست سایت فردا: ناامیدی سعید محمد از تغییر در هیات رییسه موجب شده که او به تخریب و تهدید جناح ها و طیف های سیاسی روی آورد. او به تازگی در گفت و گویی پس از ناامیدی از همراهی جبهه پایداری ، عصبانیت خود را از ائتلاف پایداری و شانا به صراحت بیان کرده و از این طیف جریان اصول گرایی انتقاد کرده است. این انتقادها در حالی است که جبهه پایداری در انتخابات اخیر در کنار شورای ائتلاف سازنده مدلی از وحدت نیروهای معتقد به گفتار انقلاب اسلامی بود و در ادامه مسیر مجلس دوازدهم هم بر خلاف برخی طیف های دوقطبی ساز به دنبال ادامه این ائتلاف برای حل مشکلات مردم خواهد بود که گویا این روند موجب عصبانیت سعید محمد شده است.

او همچنین در این مصاحبه ائتلاف اصلاح طلبان با قالیباف را موجب مرگ سیاسی این جریان توصیف کرده است. این در حالی است که یک چهره شاخص جریان سوپرانقلابی در جلسه ای با حضور طیف های مخالف مجلس انقلابی به صراحت گفته بود که برای عبور از قالیباف باید با اصلاح طلبان ائتلاف کنیم. صحبت های سعید محمد نشان می دهد که گویا این طیف در ائتلاف با اصلاح طلبان برای تغییر هیات رییسه موفقیتی نداشته و اکنون با زبان تهدید با این نمایندگان سخن می گوید.

مصاحبه جدید سعید محمد علاوه بر اینکه نشانه ای از ناکامی آنها برای تغییر رییس مجلس آینده است نشانه ای از تفکر قدرت محور او و هم طیفی هایش هم می باشد. محمد در طول چند سال گذشته بدون ارائه برنامه و ایده صرفا به دنبال حضور در عرصه های مختلف قدرت و نهادهای سیاسی بوده که البته در این مسیر کامیابی نداشته است. او نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری 1400 تایید صلاحیت نشد که قبل تر از آن از قرارگاه خاتم کنار گذاشته شده بود و با وجود تلاش های فراوان مورد اعتماد آقای رییسی برای کابینه قرار نگرفت و نهایتا فقط یک سال به مناطق آزاد رفت و در آن سمت هم توفیقی حاصل نکرد و اکنون کمپین خود را برای شهرداری تهران آغاز کرده تا بتواند ناکامی های سیاسی خود را مرتفع کند. باید دید که عاقبت تفکری که صرفا مساله خود را قدرت می داند و کمپین خود را بر مبنای تخریب کارنامه دیگران تعریف می کند سرانجامی پیدا خواهد کرد؟ تا کنون که جز ناکامی ، حاصلی نداشته.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها